Gjest kt_g_18 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) sakens rekkefølge er slik at ei jente som er utruleg fin, har nettopp fått problemer med typen sin, som er en venn/bekjent av meg, han skal slå opp med ho i dag. og det som jeg synest er tildels teit, er at ho vil no se film med meg, og ha meg med ut på byn! etter hva jeg synst, blir dette for dumt, siden ho akkurat blei ledig, og at eg har alltid sett ho sammen med typen sin. omg, noen som forstår hva jeg mener? hva synst dere om at eg no hopper på denne jenta som er ûber Deilig Emnetittel endret for trådstarter. Endret 21. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du trenger da ikke hoppe på med en gang, selv om dere ser på film. Har hun sagt at hun er interessert i deg, sånn utover det at hun vil se på film og så ha deg med ut? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hu prøver sikkert å få han sjalu Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, jeg ville tippe at om hun er lei seg for bruddet, så er hun ikke over ham på en dag. Dessverre for deg, kanskje. Med mindre det er greit for det å være en mulig rebound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå