Gå til innhold

Stole på www.mytrendyphone.no?


Ola92

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et ikke-originalt batteri til en mobiltelefon via dem, og den smelta og var trolig nær ved å ta fyr, jeg hadde veldig flaks som oppdaget det før jeg stod i full fyr. Mobiltelefonen ble ødelagt selv om jeg fikk ut batteriet før hele greia eksploderte/tok fyr.

Endret av balder80
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

---

Erfaring.. Har bestilt to ganger i sommer. Begge ganger har det vært noe kluss.

Det jeg liker med dem er at de har reservedeler til mobil. Man får ikke det man ser på bildet (mobilsmykker). Å sende en vare til 40kr tilbake i retur trur jeg ikke jeg gidder. Men jeg synest det er småelig å ha bilde av en ting og sende noe annet systematisk! De er også veldig trege til å svare på mail.

 

+++

Kjøpte ladekontakt/reservedel for SE W810 og W300 (den kontakten som sitter inne i mobilen). Mobilen ble som ny, ingen problemer med øretelefoner elle lading. Det er ikke mange som selger slike "gjøre det selv"-ting i norden! Varen er mest trolig uoriginal da den ser litt anderledes ut, men det var en veldig god kopi. Sånn sett er jeg fornøyd. Des liker jeg ikke usikkerheten ved å handle der.

Endret av sNx
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Samme dårlige erfaringen med mytrendyphone. Bestilte en usb ledning til min creatice zen mp3 spiller, og den som de har avbildet på websiden ser riktig ut.

Den som kom i posten var ikke lik og jeg sendte klage som de besvarte med at det ser ut som du har fått feil produkt vennlist returner. Etter 1 måned kom den samme feilkabelen i retur.

 

Har bestemt meg for å kutte ut det firmaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...