balder80 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte et ikke-originalt batteri til en mobiltelefon via dem, og den smelta og var trolig nær ved å ta fyr, jeg hadde veldig flaks som oppdaget det før jeg stod i full fyr. Mobiltelefonen ble ødelagt selv om jeg fikk ut batteriet før hele greia eksploderte/tok fyr. Endret 15. juli 2009 av balder80 Lenke til kommentar
sNx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) --- Erfaring.. Har bestilt to ganger i sommer. Begge ganger har det vært noe kluss. Det jeg liker med dem er at de har reservedeler til mobil. Man får ikke det man ser på bildet (mobilsmykker). Å sende en vare til 40kr tilbake i retur trur jeg ikke jeg gidder. Men jeg synest det er småelig å ha bilde av en ting og sende noe annet systematisk! De er også veldig trege til å svare på mail. +++ Kjøpte ladekontakt/reservedel for SE W810 og W300 (den kontakten som sitter inne i mobilen). Mobilen ble som ny, ingen problemer med øretelefoner elle lading. Det er ikke mange som selger slike "gjøre det selv"-ting i norden! Varen er mest trolig uoriginal da den ser litt anderledes ut, men det var en veldig god kopi. Sånn sett er jeg fornøyd. Des liker jeg ikke usikkerheten ved å handle der. Endret 14. august 2009 av sNx Lenke til kommentar
sNx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) ... Fenden, dooble post!! Endret 14. august 2009 av sNx Lenke til kommentar
Per Martin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Samme dårlige erfaringen med mytrendyphone. Bestilte en usb ledning til min creatice zen mp3 spiller, og den som de har avbildet på websiden ser riktig ut. Den som kom i posten var ikke lik og jeg sendte klage som de besvarte med at det ser ut som du har fått feil produkt vennlist returner. Etter 1 måned kom den samme feilkabelen i retur. Har bestemt meg for å kutte ut det firmaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå