Gå til innhold

Stole på www.mytrendyphone.no?

Ola92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg så en side som solgte Sony Ericsson og andre mobil tilbehør for veldig lite, men jeg vet ikke om man kan stole på  www.mytrendyphone.no?

Håper på raske svar!

7120095[/snapback]

Hei

Der har jeg handlet mange ganger, gått fint vær gang.

Rask levering , ikke noe problem.

Mener bestemt du kan stole på dem :thumbup:

Lenke til kommentar
billig og rask levering :thumbup:

7123321[/snapback]

Helt enig. Etter at her i Norge skulle man ha 300 til 400 kroner for en helt vanlig simpel usb-kabel til Nokia 6233, bestilte jeg den derfra. Kom i postkassen etter tre dager for den smukke pris av 67 kroner inkludert porto. Den samme kabelen som går for 3-400 kroner her. :) Billig og bra plass. Kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

Det meste er veldig billig der, men du skal vite alt veldig mye av det de selger er uorginalt! Har selv kjøpt en del tilbehør til mine mobiltelefoner opp gjennom tidene, og har alltid fått varene enkelt og greit. :)

Men den siste øreproppene jeg kjøpte til min SE telefon var faktisk litt små og måtte presses ganske hardt for å få dem inn. Du må kanskje regne med små lignende ting på noen slike ting som skal kobles direkte på telefonen osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Har handlet der og fikk varene kjapt, MEN jeg tror de selger endel kopivare, eks får du ofte kabler osv i alt annet enn original embalasje. Ikke at det bryr meg så mye, så lenge det virker like bra som originalen så er det greit for meg :)

7132213[/snapback]

Det kan vel også være snakk om orginale kabler kjøpt i "bulk" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...