Gå til innhold

Hei!:) Mobil med mp3?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Jeg skulle egentlig kjøpe mp3 fra samsumg(YP Z5 mp3), men så fikk jeg tilbud av mine foreldre om at jeg kunne få ny mobil m/mp3 om jeg ville.

Så saken er;

Jeg skal kjøpe ny mobil, og jeg ønsker meg en som har mp3, kamera + andre grunnleggende funksjoner! Helst en som ikke er veldig stor, men fin å se på=)

Takk for hjelp!:)

Endret av Onlyme88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er som meg jo! Jeg har også tenkt å kjøpe samsung yp z5, men jeg finner den ikke i sølv. Er fortsatt på jakt etter den. Vet du hvor jeg får kjøpt den uten om expert og best-buy.com?

Tilbake til spørsmålet ditt.

Hvis du liker designet til samsung så bør du sjekke samsung x830: http://lanseringsguide.amobil.no/product.php?productId=51559

Ellers er jo sony ericsson de mobilene som kan måle seg med en mp3 spiller.

Eksempler: w810i: https://prisguiden.no/product.php?productId=42266

Eller w850i.

https://prisguiden.no/product.php?productId=45273

Endret av anderenlee
Lenke til kommentar

Å:D Tusen takk for svar!

Noen som har noe å si om sony ericsson w950i?? w850i??

Hmm, vet ikke hvor mye jeg kan bruke, er jo bursdagsgave, men tipper at 3500 burde er grensa:P

Til deg som spurte om samsung mp3: sorry, jeg vet nok ikke om andre steder du får den i sølv! Men den er utrooolig fin da :dribble:

Lenke til kommentar
Men w950i er en smart telefon da

7120088[/snapback]

w959i har ikke noe form for kamera...

Og vil du ha mer eller uten abonnemang?

7120108[/snapback]

Hmm, oi..ok! Vil ha en med kamera, og 5000 blir for dyrt!

Om jeg vil ha med eller uten abonnemang....vel..vil beholde mitt gamle nr og ha kontantkort... :yes:

Lenke til kommentar
w800i koster vel 3200 og nedover uten abonnemang.. dette er på nett og vet ikke hvordan prisene er i butikker.

7120156[/snapback]

Okai!:) Men, jeg har veldig lyst på w850i...den er utrolig fin, har kamera og mp3 :D Noen som kunne hjulpet meg med å sjekke prisen for den?

Lenke til kommentar

For guds skyld, det heter abonnement...

On topic: Sony Ericsson sine telefoner er veldig gode på mp3. Uten abonnement kan du få både w800i, w710 eller w810i for rundt 2500, inluderer da minnekort på 512mb og gode hodetelefoner. Nokia 3250 er også en grei mp3-mobil, men personlig synes jeg Sony Ericsson sine er penere og mer brukervennlig.

Men anbefaler deg uansett å ta en tur innom en mobilbutikk og teste de forskjellige telefonene før du kjøper.

Lenke til kommentar
Hmm, men har nå funnet ut at jeg vil ha med abonnement...! Så fint med litt hjelp...igjen :blush:

7142024[/snapback]

Skal du ha abbonement, får du den for 2000 i butikker (Lefdal/Elkjøp). Dessverre er det kun Telenors Fri120 denne prisen gjelder med. Og vi alle vet at Fri120 ikke er det billigste abbonementet...

Hvilken operatør skal du ha egentlig? Og har du bestet deg for abbonement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...