stkmydla Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har nå prøvd alt jeg kan komme på, men uten å finne ut hvordan jeg gjør dette. Har ei helt vanlig mp3-fil som jeg skal bruke, men får ikke importert den. Det går an å spille inn via mikrofon, hente lyder fra et bibliotek som allerede er (QuickTimes SmartSound), samt importere fra CD. Jeg har prøvd å legge filen til i SmartSound-biblioteket, men uten hell, i og med at det er en helt annen filtype. Kan selvfølgelig brenne ut denne fila på ei CD-plate, men det er jo forferdelig tungvint i lengden. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Konverter den til WAV med til dømes Audacity. Då burde det fungere. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvordan kan jeg åpne fila når jeg har gjort dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Beklager, eg trudde fyrst det ikkje gjekk fordi Studio ikkje støtta mp3, men det gjer det jo, so det burde ikkje ha noko å seie om den var i WAV eller ei. Eg kjenner ikkje Studio, so akkurat korleis ein importerer filer veit eg ikkje, men det står sikkert noko om det i hjelp-filene. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ok, har prøvd å lese litt der også, men ikke blitt stort klokere. Får prøve litt til. Takk for at du tok deg tiden i hvert fall! EDIT: Endelig fant jeg ut av det! Rotet litt i feil meny. Beklager bryet. Endret 21. oktober 2006 av stkmydla Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ok, har prøvd å lese litt der også, men ikke blitt stort klokere. Får prøve litt til. Takk for at du tok deg tiden i hvert fall! EDIT: Endelig fant jeg ut av det! Rotet litt i feil meny. Beklager bryet. 7120418[/snapback] Og hva var trikset ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå