arna Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan man se manchester United kamper over internett ? (Dvs streame fra en eller annen aktør, mot betaling etc.. ?) Har så lyst til å se united kampen i morgen men har ikke canal+.... Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du kan se united kamper med et prog som heter Tvants, men det er ikke veldig bra kvalitet, men grei nok... Søk på google etter tvants så finner du det nok Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg bare kopierer inn en kort guide som jeg laget i går. TvAnts Lager en guide til hvordan man bruker og installerer TvAnts. Guiden er midlertidig, jeg skal lage den mer detaljert og legge inn bilder så fort jeg får tid. 1. Gå inn på denne siden og klikk Zum Download. 2. Klikk Lagre og plasser den på ønsket sted. 3. Klikk Kjør og installer TvAnts. 4. Start TvAnts. Du får da opp 3 vinduer. Vinduet som det står Password og Username kan du avslutte. 5. I vinduet som heter "TvAnts - A Most Powerful Live TV is Here!" klikker du på Search, skriver inn navnet på kanalen og trykk på Search TV. 6. Dobbeltklikk på kanalen som kommer opp, da starter den å bufre og etter kort tid starter kanalen. 7. Se på TvAnts. Som sagt er ikke denne guiden veldig bra så den skal forbedres. Kanalen som dagens kamp går på heter ESPN. Edit: Skriveleif Endret 22. oktober 2006 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Er det ESPN som sender Man Utd - Liverpool i best kvalitet over TvAnts? Er canal + der med norske kommentatorer? Edit: Kampen lagger enormt, stopper hvert 10. sekund eller noe. Hva kan gjøres? Endret 22. oktober 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei, sorry for sent svar, men prøv denne linken her! Lukk alt som er av msn og lignende ting, jo færre ting du har oppe jo bedre går det. Og du må ha en stabil internettlinje for at det skal virke bra. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Sjekk ut http://livefooty.doctor-serv.com , de aller fleste store kamper kan man finne der, og til og med gratis... men du må installere programvare for å få de til å funke, ofte har de ulike linkene forskjellige programmer som må legges inn... Men alle har snarveier der, så er enkelt å finne fram. Eneste minus som jeg ser med de er at det ofte streames fra japansk/asiatiske tv-stasjoner, så kommenteringa kan fort bli noe slitsom... Og ikke alltid fri for lagg. Jeg må også bruke IE for å få sett kampene, har ikke klart det med Firefox... Endret 22. oktober 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 www.sopcast.org Stort utvalg av kanaler, fullscreen modus er også tilgjengelig (med svært godt bilde). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå