nabbskall Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei, har fått 2 kattunger i hus, for 1 uke siden, etter det har jeg begynt å føle meg dårlig, har hatt vondt i øya og i pannen (over øya) kjennest ut som det er på innsiden, har begynt å uroe meg litt, har vondt i hodet hele tiden og klarer ikke å konsentrere meg på skolen.. noen som vet hva det kommer av? selv tror jeg det er en betendelse eller noe.. jaja, takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ta en tur til legen du Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 var d jeg ikke ville Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har to katter selv og en venn som er alergisk. Han får symptomer som han beskriver som kløe/vondt i øynene og noen ganger vondt i hode. Kan jo være greit å ta en test hvis det vedvarer. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er allergisk mot katter, og når jeg er i nærheten av dem, så begynner det å klø på øya, jeg blir snørrete, føler meg tett i bihulene.. Ja.. Føler det egentli som om jeg plutselig får en skikkelig forkjølelse. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Stakkars dere! Tror jeg hadde dødd om jeg hadde blitt allergisk Brødrene mine er allergiske, og de reagerer med svie i øynene, kløe i nesa og sånn typiske "forkjølelsessymptomer". Kjøp deg en eske syrtec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå