jrommen Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har mulighet til ADSL fra Telenor og Bluecom. Hvilken leverandør bør jeg velge med tanke på både fart, ytelse og pris? Hvor mye bedre blir pingen i spill som cs og q3 med 256 uplink, i forhold til 128? Bluecom tilbyr noe slags "hjemmekontor" løsning, der adsl-abbo-avgiften trekkes direkte fra bruttolønn før skatt trekkes etc. Funker dette "systemet" med Telenor også? Håper noen gidder å svare meg.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 11:59, skrev jrommen:Har mulighet til ADSL fra Telenor og Bluecom.Hvilken leverandør bør jeg velge med tanke på både fart, ytelse og pris?Hvor mye bedre blir pingen i spill som cs og q3 med 256 uplink, i forhold til 128?Bluecom tilbyr noe slags "hjemmekontor" løsning, der adsl-abbo-avgiften trekkes direkte fra bruttolønn før skatt trekkes etc. Funker dette "systemet" med Telenor også?Håper noen gidder å svare meg.. Vel, Bluecom har hvertfall to store fordeler, de er mindre så det er mye lettere og få god oppfølging samt mer personlig kundebehandling og support. Og de bruker ikke PPPoE med pålogging osv slik som TN gjør, kun rein IP med DHCP så det meste av OS funker rett ut av boksen uten noen spesielle drivere og software, og de er litt billigere. Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har hatt ADSL fra Bluecom her siden mai i år og er veldig fornøyd - både med linjen og service/oppfølging fra kundeservice. Sats på Bluecom, du. Nemlig. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Enig i at Bluecom er å foretrekke. Når det gjelder spørsmålet om skattefradrag ved å belaste kostnaden på bruttolønn, så kan du nå gjøre dette med alle typer bredbånd uavhengig av leverandør. Dette går inn i samme bås som hjemmepc pakker, men det betinger at arbeidsgiver godtar å betale regningen for så å trekke deg i bruttolønn. Arcade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå