ebbe77 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei! Har kjøpt et bluetooth tastatur til min Nokia E60, men får ikke denne til å virke. De kobler sammen men sis filen med driver vil ikke Nokia E60 godta. Har åpnet for program vareinstallering for alle programmer. Har vært på nettsiden og prøvd flere drivere uten å lykkes. Noen som har fått det til, vet hva jeg må gjøre? Takker så mye på forhånd. Endret 21. oktober 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
kenham Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Har kjøpt et bluetooth tastatur til min Nokia E60, men får ikke denne til å virke. De kobler sammen men sis filen med driver vil ikke Nokia E60 godta. Har åpnet for program vareinstallering for alle programmer. Har vært på nettsiden og prøvd flere drivere uten å lykkes. Noen som har fått det til, vet hva jeg må gjøre? Takker så mye på forhånd. 7119541[/snapback] Hej, Skriver från Finland. Jag hade samma problem, men hittade en driver som fungerar med Nokia E60. Gå till http://www.chainpus.com/products/keyboard/bk600.html Senaste driver är 1.7.0.8 som stöder Nokia E60. Det lönar sig att downloada driver utan manual, ty förbindelsen är verkligen långsam. Förbindelsen gick av flere gånger för mig - ha tålamod. Jag hjälper gärna med att skicka direkt zip-filen, eller med andra frågor. Hälsningar kenneth Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk! Da fikk jeg det til å virke med norske taster også. Ha en riktig fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå