Mr.Anki Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei. Jeg har en gammel socket 7 cpu jeg gjerne vil prøve og klokke. Men jeg har et ganske stort problem: Jeg har ALDRI klokket før. Og lurer derfor på om dere klokkere kan hjele meg litt (må sikkert hjelpe mye ) Jeg må da ha alt fra begynnelsen. Tar noen utfordringen ? mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei.Jeg har en gammel socket 7 cpu jeg gjerne vil prøve og klokke. Men jeg har et ganske stort problem: Jeg har ALDRI klokket før. Og lurer derfor på om dere klokkere kan hjele meg litt (må sikkert hjelpe mye ) Jeg må da ha alt fra begynnelsen. Tar noen utfordringen ? mvh Anki 7119539[/snapback] Socket / er leeeenge siden jeg var borte i.... men på mange av hovedkortene kunne man stille multippel og fsb via jumpere på hovedkortet. Se i manualen eller på selve kortet om du kan finne slike jumpere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå