Gå til innhold

ElKjøp: Nektet låneprodukt / 30 dagers angrerett!


Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Du får vel også bare et gavekort/tilgodelapp når du returnerer et produkt også?

7121678[/snapback]

 

WTF?? De var da ikke det de sa til meg? I så fall er det ikke mye åpent kjøp, men bare en helt alminnelg bytterett.

 

Det folk sier om at du må ha ditt eller datt for å leve er i beste fall dårlig research:

 

Det går frem at kjøpers behov er et moment i en helhetsvurdering. Da stiller man selvsagt dårligere hvor man kjøper et moroprodukt enn en stekeovn. Men så lenge det kun er tale om minimale kostnader på selgers side har man fremdeles en sterk sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får selvfølgelig pengene igjen på 30 dagers returrett, ingen fare.

 

Forøvrig vil jeg si at dersom butikken ikke har tilgjengelige b-varexboxer så er avslag på låneprodukt godt nok begrunnet, da å pakke ut en ny vare og gi deg en x360 vil være en vesentlig kostnad for butikken.

 

At 30 dagers returrett kan benyttes av deg for "å gå rundt systemet" får være, denne ordningen vil ikke om kunder får låneprodukt eller ei :).

Lenke til kommentar
Du får vel også bare et gavekort/tilgodelapp når du returnerer et produkt også?

7121678[/snapback]

 

WTF?? De var da ikke det de sa til meg? I så fall er det ikke mye åpent kjøp, men bare en helt alminnelg bytterett.

7125299[/snapback]

 

Var slik den ene gangen jeg var med når en dude skulle bruke den, men det er en del år siden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...