Gissan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Jeg vet hvordan Beryl-manager starter automatisk, men vet noen hva jeg kan gjøre for å få Beryl i window manager til å starte automatisk? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du mener emerald? Den skal starte automatisk hvis du starter Beryl ved innlogging. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Du mener emerald? Den skal starte automatisk hvis du starter Beryl ved innlogging. 7119660[/snapback] Jeg starter beryl-manager ved oppstart, men det blir automatisk valgt Compiz i window manager (beryl-manager) istedenfor beryl. Altså utseendet. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg vet hvordan Beryl-manager starter automatisk, men vet noen hva jeg kan gjøre for å få Beryl i window manager til å starte automatisk? 7119471[/snapback] Legg til "beryl-manager" i skrivebords miljøet du har (kde eller hva enn du bruker) som program/kommando som starter opp automatiskt... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tror faktisk autostart av beryl (ikke beryl-manager) var en bug i 0.1 men skal være retta på i 0.1.1 etter d jeg så på beryl sidene. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Tror faktisk autostart av beryl (ikke beryl-manager) var en bug i 0.1 men skal være retta på i 0.1.1 etter d jeg så på beryl sidene. 7139436[/snapback] Hvordan oppgraderer jeg til 0.1.1 da? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 skal ligge i disse repoene: deb http://www.beerorkid.com/compiz dapper main aiglx deb http://media.blutkind.org/xgl/ dapper main aiglx opgraderinga skjer igjennom oppdateringshåntereren automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå