as2o3 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Den gamle pcen min begynner å bli for litt for treg, så jeg skulle gjerne hatt noen tips om hva jeg bør kjøpe. Pcen som skal pensjoneres er en gammel Pavillion/1,4 GHz/256MB og brukes for det meste til surfing, filmer og litt Photoshop. Jeg må også ha ny skjerm, helst 19". Jeg har egentlig bare tre krav til en ny pc; den må være nogenlunde klar til bruk når jeg får den, den må være ganske stillegående, og den må ha nok minne og være rask nok til å holde i 3-4 år. Elkjøp har pakketilbud på en Packard Bell Imedia2450 (AMD Sempron 3400, 1024MB DDR RAM, Nvidia Geforce 6150 512MB) med ViewSonic 19" skjerm til 6995,- - Er det et godt kjøp? Hvor mye koster ekstra minne, og hvor mye bør jeg i tilfelle kjøpe? Hvilke pcer anbefaler dere? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vil si det er et greit tilbud. Du kan også sjekke ut mamoz sin value pc. Ellers så tror jeg pcene fra acer skal være er ganske billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå