9374j Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kjøpte en bærbar Dell Inspirion 9300 i fjor høst med 2x256 RAM brikker, men har nå tenkt å oppgradere. Hvor mye får jeg solgt disse minnebrikkene? Er det noen spesielle merker jeg bør holde meg til eller kan jeg kjøpe det billigste jeg finner (Apacher for eks)? Ser også at minnebrikkene varierer mellom PC4200 og PC4300. Har vel ikke noe å si om hvilken sort jeg velger (utenom hastighet)? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 du trenger minne spesifisert for resten av systemet så litt mer info er kjekt. og du har vel bare to minneplasser i den ja så brikkene må vel selges ja. dessverre får du ikke solgt så små brikker for vedig mye. kanskje halv pris. beste mulighet for høy ppris er vel qxl.no ang ramprodusenter burde det meste gå, men google opp produsenten du velger for å være sikker på at ingen har støtt borti problemer med brikkemerket/typen Lenke til kommentar
9374j Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Bussen er på 533 mhz og det er DDR2 SDRAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå