trrunde Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei, jeg trenger hjelp til å finne et brukenes cms, dette skal brukes på en russeside, så det er endel kriterier for dette cms'et; Vil ha css ikke tabeller Må ha forum og bildegalleri må kunne sette slik at noen sider kan leses av alle, og noen sider er det bare bestemte grupper som kan lese Må være lett å legge til statiske sider i tillegg til "blogg" ting Har allerede prøvd drupal, men får ikke til å gjøre slik at noe kan leses av noen grupper men noe kan leses av alle, får bare til at enten kan de lese alt eller ingenting Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) cpgnuke (dragonfly) =) for norsk språk themes og annet gøy pitcher.no Endret 21. oktober 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Prøvde det, men har et problem nå, første gang jeg logget på så kom admin menyen opp men det gjør den ikke lenger, vet du hvordan jeg kan få opp igjen den? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det ligger en lik tråd noen tråder under her, hvorfor følte du at du måtte opprette en ny en? Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=640323 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 side/admin.php så kan du logge på Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 side/admin.php så kan du logge på 7127622[/snapback] Se det ja der kom menyen fram igjen fant ikke noen link noen plass på den vanlige siden så jeg fant det ikke Lenke til kommentar
toss Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 joomla er et godt alternativ også.. du kan få alle kriteriene oppfylt med de.. (tror jeg i hvert fall.. litt usikker på hvorvidt de bruker tabeller, men du finner nok en template som ikke gjør det..) norsk språk og massevis av extensions osv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror det reelle valget står mellom Drupal eller Joomla!. Anbefaler deg å prøve begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå