Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

S-ATA harddisk plutselig borte. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan være en ide, eventuelt kan du koble en annen satadisk på den inngangen du bruker. Bare for å sjekke om inngangen funker som den skal!

7119167[/snapback]

Off, det jeg fryktet mest hadde skjedd! Selve S-ATA inngangen på HD er knekt ser det ut som, ligger igjen noe plastbiter inni selve hodet på kabelen :no:

men det stikker ut en tapp fra HD lell ser jeg

Skal ta meg et isbad og klarne opp hodet. . . før jeg koker. :cry:

Lenke til kommentar
Gjør det ;) Hvilket hovedkort er det du har?

1337 posts!

7119244[/snapback]

Hovedkortet jeg har inne i maskina nå er et ABIT - KV85 AGPx8 kort, men som det kommer frem i en post jeg la ut i går Klarte de ikke og sende meg rett hovedkort, alså et Asus K8N4-E Deluxe Pci e x16.

Jeg føler det som tortur og sitte her med feil HK, da jeg samtidlig også bestilte meg et Club 3D X1950XTX

og nå den største hardisken som blir føkka!

Flere ting som går feil samtidlig er så utrolig irriterende det! kan ikke få sagt det nok!

Lenke til kommentar

Fant løsning på den knekte S-ATA kontakten :D Jeg er så lykkelig akkurat nå... hehehe

Tingen er at selve kontakten stikker ut av hd, men plastikken rundt er knekt/borte, så når jeg tok litt papir og snurret rundt , ble det akkurat nok press til og holde kontakten i possisjon , og voila hardisken dukket opp i windows igjen :cool:

Greit at noe løser seg på en lørdagsvkveld..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...