Gå til innhold

Norske BF2142 severe?

Anbefalte innlegg

Hvordan finner jeg norske servere å spille på i BF2142?

I BF2 så bruke jeg Battlefield.no når jeg søkte, men det funker ikke her. Har ikke de servere for denne utgaven?

Også, finnes det servere som er myntet på nybegynnere? Slik at man kan ha det moro uten å bli drept konstant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan finner jeg norske servere å spille på i BF2142?

I BF2 så bruke jeg Battlefield.no når jeg søkte, men det funker ikke her. Har ikke de servere for denne utgaven?

Også, finnes det servere som er myntet på nybegynnere? Slik at man kan ha det moro uten å bli drept konstant

7119043[/snapback]

Bf.no har ikke fått satt opp noen ranka servere ennå. Men mener de kommer i neste uke eller noe. Men blir det ranka servere uansett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

TV2 Serverene er digge!!

Spiller som regel på dem de har 3 servere.

Rettelse - De har 4 servere, 2 som kjøre conquest og 2 som kjører titan mode >:D

Nitrius hadde det rette svaret :D

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Råder deg til IKKE å spille på TV2, makan til laggy drittserver skal du lete lenge etter. Noen av de mest ustabile jeg har spilt på (både BF2 og BF2142) noen sinne!

7177259[/snapback]

Hvordan kan du bestemme det? :!:

7177349[/snapback]

Eh?

7177354[/snapback]

Det er jo helt opp til hver enkel spiller. Makan :no: TV2-serverene er helt flotte å spille på. Dog spiller jeg aldri der.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

1. Har ikke verdens beste PC

2. Den henger lenge med Connection Lost hos alle før du blir Disconnected hvis du ikke har lagt merke til det...

3. Irriterde hvis du får badger du tjener 500++ på og mister dem, men det er dog bare mine meninger

[EDIT] Spill på TV2 med Titan, mer lagg skal du lete lenge etter! :lol:

Endret av TheClown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...