Gå til innhold

Formatert HD: online kontakter vises ikke lenger

Vallhall

Anbefalte innlegg

HEi dere

Har formatert HDn, og etter å ha lagt inn explorer med rett passord og brukernavn får jeg kun tilgang til startsiden(har gjort dette mange ganger før), men får altså ikke tilgang til mine online kontakter, hva gjør jeg galt? Nede i menylinja vises "windows messenger", men når jeg trykker på denne kommer det opp en melding om at jeg ikke kunne logge på"NET.messenger service" som jeg aldri har brukt før

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse

har du tilgang på internett?

altså: er det kun MSN som er problemet, eller mye mye mer?

hvilket brukernavn/passord er det du referer til? (jeg ønsker ikke at du skal oppgi brukernavn/passord, men istedet fortelle oss hvilken tjeneste dette brukernavnet er til.. Er det pålogging til routeren/modem/msn/epost osv..?

har du tilgang på internett?

altså: er det kun MSN som er problemet, eller mye mye mer?

Ja,  jeg  får tilgang til nettet

hvilket brukernavn/passord er det du referer til? (jeg ønsker ikke at du skal oppgi brukernavn/passord, men istedet fortelle oss hvilken tjeneste dette brukernavnet er til.. Er det pålogging til routeren/modem/msn/epost osv..?

7121659[/snapback]

Jeg refererer til brukernavn/passord til MSN via explorer

egentlig forstår jeg ikke helt hvilke programmer/nettsider som feiler. E-posten din ligger vel fortsatt på www.hotmail.com?

Har du lastet ned masse mail til din egen pc via pop-konto, så er det slik at disse mailene blir lagret på maskinen. Ved en formatering vil alt lagret på disk forsvinne... Men mail som ligger på en eller annen server skal du få tilgang til, akkurat som før. Det eneste du trenger er internet-tilgang, brukernavn og passord.

Du snakker også om bokmerker. Hvilke bokmerker? Hvorfra? Jeg forstår ikke helt :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...