Alucard90 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Som tittelen sier forsvinner lyden helt uten grunn av og til,kan dette komme av ccApp eller? Har noen problem med det programmet nemlig Noen andre forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Reinstallering av drivere kanskje? Beskriv problemet litt mer, er ikke sikker på om jeg skjønte det Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok,problemet er sann jeg kan sitte innpå ei internettside,MSN og i tillegg høre på musikk,så plutselig helt uten grunn forsvinner lyden og av og til kommer den igjenn,men av og til må jeg og restarte maskina for å få den tilbake Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har du sjekket instillingene dine i kontrollpanel? Kan hende det er noe der. Litt info om lydkortet og høytalere hadde vært fint Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Høytallere tror jeg er Creative Inspire P580 5.1 Lydkort:Realtek AC97 Audio Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Okay, hvis du avinstallerer driverene og laster ned helt nye og installerer de kan det hende at det løser problemet! Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Skal prøve,tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå