imfrommanndame Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei Jeg mistenker at boxedvifta til min AMD Athlon 64 X2 3800+ AM2 er hovedkilden til bråk i dataen min. Jeg tror heller ikke at viftene i skjermkortet er direkte lydløse. Noen andre som har problemer med støy fra en eller begge av disse? Jeg ser det begynner å komme vannkjøling til AM2 og 7950GX2 nå, bør jeg satse på det når det? Jeg har ikke mye plass i kabinettet, NZXT Lexa. Det vil se bomba ut inni der med vannkjøling i tillegg til alle kablene som jeg har store problemer med å skjule! --- Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hva med chipset kjøleren? er det passivt kjølt? der kommer min støy... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Den er passiv, den blablabla fjorten tegn. Ban meg, admin Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du har dårlig plass kan du gå for en ekstern vannkjøling. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 7950gx2 er vanskelig å kjøle, både med luft og vann. Vet ikke hvordan det er med luftkjøling, men for vannkjøling trenger du ekstrautstyr (for å få mer avstand mellom kortene). Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 I så fall har jeg god plass. Men hva vil det komme på med komplett vannkjøling? Socket AM2, 7950GX2. Passiv kjøleribbe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du skal ha et stille system som fortsatt kan overklokkes en del - 3500. Du må importere spacing kitet til swiftech da. Vet ikke hvor du får tak i det. Cooltek radiator (2*120, eller 3*120 hvis du har plass), laing ddc (swiftech mcp355), apogee, to mcw60, spacer kit, Coolflex-slanger, det lille swiftech-reservoiret, så har du vel det du trenger. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå