pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei! Sitter her med en bærbar med elendige høytalere, så har tenkt og gå til anskaffelse av et "anlegg" til den da. Jeg er jente og kan så utolig lite at det nesten er flaut. Har ikke så altfor mye penger, og heller ikke altfor store krav. Men vil jo ha sub og noen OK høytalere. Pris? Vet egentlig ikke hva jeg må ut med. Hva får jeg for 500-600 kroner? EDIT, litt tillegg: * Jeg har bare en minijack tilkobling på PC-en min, får jeg ikke sorround da, eller hvordan er det med det? *Har et symbol ved en tilkobling som ser omtrent slik ut: Hullet er likt som minijack tilkoblingen. Vet noen hva som kan koblest til her? Håper på svar. Endret 21. oktober 2006 av Dubster Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tror elkjøp har noen billige creative høytalersett som ikke er så værst. *du får surroundlyd ut av minijack. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan jeg også få 5,1 og ikke bare 2,1? Uff! Dette har jeg veldig lite peiling på! Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 om du hører på musikk har du ingen bruk for 5.1 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Okei. Men jeg finner liksom ikke ut hvordan alle de ulike anleggene jeg ser på i prisguiden blir koblet til, for jeg har bare en 3,5 minjack på min PC. Det står bare opplyst på noen av anleggene. Har noen noen tips på et spesifikt anlegg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 5.1 er ikke akkurat noe å satse på til laptop hvis du flytter mye på den, men hvis duikke hvis du ikke flytter så mye på det så har logitech har en billig serie som er veldig bra. Har 2.1 versjonen selv og lyden er krystallklar og bassen er god. 2.1 https://prisguiden.no/product.php?productId=21553 5.1 https://prisguiden.no/product.php?productId=21554 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 5.1 er ikke akkurat noe å satse på til laptop hvis du flytter mye på den, men hvis duikke hvis du ikke flytter så mye på det så har logitech har en billig serie som er veldig bra. Har 2.1 versjonen selv og lyden er krystallklar og bassen er god. 2.1 https://prisguiden.no/product.php?productId=21553 5.1 https://prisguiden.no/product.php?productId=21554 7120500[/snapback] Tusen takk for svaret! Jeg er ikke så veldig kresen på lyden, og den 2,1 versjonen var jo veldig billig. Hvor mye tror du jeg vil merke forskjell på de to du nevnte? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er antakeligig ikke veldig stor forskjell untatt at 5.1-versjonen blir veldig bra til film. Problemet med 5.1 er at det er vanskelig å finne et sted bakhøytallerene skal stå Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Kommer kanskje til å gå for disse da. Det er vanlig minijack sant? Og er bassen bra? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er vanlig minijack ja. Bassen er veldig bra til å være dataanlegg. Jeg kjører woofer-volume på maks hele tida Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jaja.. Da blir det bestilt. Takk for hjelpen. Har du foresten peiling på hva det symbolet jeg har lagt teining av i 1. post kan være? :!: Endret 21. oktober 2006 av Dubster Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) det er inn-linje (line-in) den brukes stort sett til å koble stereo-enheter (cd-spillere, kasett, m.m) til dataen og ta lydopptakopptak Endret 22. oktober 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hehe... Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå