Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hvordan ha det moro med telefonselgere [*]Syng Knudsen og Ludvigsens "telefonsang" til du hører opptattsignalet. [*]Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det. [*]Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det. [*]Prut, prut og atter prut. [*]Le hysterisk til du hører opptattsignal. [*]Forandre dialekten din hvert 10. sekund. [*]Pust tungt og spør hva selgeren har på seg. [*]Spør om det er mulig å LEIE produktet. [*]Imiter selgerens stemme og dialekt. [*]Spill trekkspill kontinuerlig fra og med samtalen starter. [*]Foreta en psykoanalyse av selgeren. [*]Sett selgeren på venting og gå og se TV. [*]Lær deg å imitere lyden av at man drar i toalettsnora. Lag denne lyden hver gang selgeren snakker om produktet. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 den der er jo VELDIG gammel da! og det er jo ingenting som slår: å spille UTROLIG interessert.. (ikke så mye at det blir overspill, men akkurat nok) og når han sier: ja så da sender vi deg disse cdene da.. så sier du: eeeh.. nei.. hadde faktisk en morsom en forrige uke jeg.. var en fyr som ville GI meg en cd.. WOW! og han holdt på å fortelle i nesten ti minutter.. og så sier han, så.. da sender vi deg en sånn en da? - eeeh. jeg har adsl jeg så jeg laster ned all musikken jeg trenger.. -ja men.... hva med julegave da? dette er jo den perfekte gave til mor eller søster... - vi er jehovas vitner vi så vi feirer ikke jul. (14 sekunders pinlig stillhet) -ok. hadet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Om det står Anonymt nummer så trykker eg bare på opptatt knappen på telefonen, Eller bare av og på med røret. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 si vent litt og gå fra røret, enkelt å grett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hvis det er dame snakker eg om sex med dem til de legger på. En gang var det en dame som syntes det var gøyt og la aldri på. hun svarte ja og nei på sexy spørsmål som eg spurte henne. Hvis det er men sier eg Å DRA TIL H*LVETE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå