Gå til innhold

ram til E6700?

just_me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De til 6k ja, men de dominator brikkene der er nok mest sannsynlig helt like de du sammenligna med, bortsett fra de fancy kjøleribbene såklart.

Er ikke dreven innen dette, men de vil nok klokke ganske likt, varme er afaik ikke det største problemet ved klokking av minne. Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Det G.Skill settet skal være bra, men Dominator-brikkene er også veldig bra. Minne-klokking og kjøling...............sett en vifte over eller kjøp corsair sin minne-kjøler..........minne-brikker kan bli veldig varme når du klokker dem, men det er fra merke til merke, kjøle minnet når man skal klokke de langt anbefaler jeg, men skal du bare klokke bittelitt så trenger du ikke å kjøle brikkene. Men som sagt: jo kalder jo bedre.

Lenke til kommentar
dominator brikkene støtter epp, husker ikke hva det er.

noe s¨ånn nytt gjenkjenningsgreier

7128010[/snapback]

EPP er "Enhanced Performance Profiles". Du tenker nok på ECC. Syns det var litt dårlig timings på dominator brikkene da... :hmm:

Men jeg ville nok ha gått for dominator brikkene av de to som det er valg mellom, men det er kun grunnet liten pris forskjell og at man da like gjerne kan kjøpe de dyreste pga kjøleren...

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar

7128010[/snapback]

EPP er "Enhanced Performance Profiles". Du tenker nok på ECC. Syns det var litt dårlig timings på dominator brikkene da... :hmm:

Men jeg ville nok ha gått for dominator brikkene av de to som det er valg mellom, men det er kun grunnet liten pris forskjell og at man da like gjerne kan kjøpe de dyreste pga kjøleren...

7128190[/snapback]

det er bare og komme med forslag av ram i ca. samme prisklasse

helst fra komplett, grunnet rabatt :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-XHLacM

7128010[/snapback]

Støtter dominator PC8500 EPP?

I prisguiden kan jeg ikke se at den gjør det. Men uansett er det jo ikke viktig. Alt EPP gjør er å gjøre det litt lettere for brukeren og få brikkene til å kjøre optimalt. Dette kan man fint klare seg uten og ytelsen på brikkene blir jo ikke noe bedre selv om de er EPP...

Lenke til kommentar

7128010[/snapback]

Støtter dominator PC8500 EPP?

I prisguiden kan jeg ikke se at den gjør det. Men uansett er det jo ikke viktig. Alt EPP gjør er å gjøre det litt lettere for brukeren og få brikkene til å kjøre optimalt. Dette kan man fint klare seg uten og ytelsen på brikkene blir jo ikke noe bedre selv om de er EPP...

7369543[/snapback]

Enhanced Performance Profiles (EPP), Dual-path Heat Xchange (DHX)

tatt fra komplett.no... følg linken i 1. post

Lenke til kommentar

Trenger vel ikke EPP om du har peiling på klokking. Det er bare noe som automatisk klokker CPUen og minnet uten at du må sette noe som helst verdier selv. Jeg personlig slår det av, og har sett mange andre ha den som Disabled, tror ikke det der er så viktig å ha.

just-me: Har du penger så kjøper du Dominator minnet 8888. Har du ikke penger til det, så fortell oss hvor mye du vil bruke på det så det er lettere for oss å vite hvilke prisklasse vi skal anbefale innenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...