DuckDuckGoose Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 jeg trenger et nytt adsl modem. det jeg har nå - speedtouch 510i - er ustabilt på den hastigheten jeg har, 3.5 mbit fra telenor. hva slags adsl modem kan jeg kjøpe som ikke koster skjorta, men som allikevel gir meg et stabilt nett her? jeg har fått det modemet jeg har nå av noen som ikke trengte det lenger, før jeg fikk oppgradert linja, funket et gammelt modem som jeg hadde fra tiscali tiden. så å sende tilbake modemet er uaktuelt.. må kjøpe nytt.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 sikker på at det er modemet sin skyld at linja di er ustabil??Kan nok være linja som ikke takler 3.5Mbit...sjekk dette med Telenor før du kjøper noe nytt modem/router....men skal du absolutt ut å kjøpe..kan du jo kjøpe Speedtouch 546t2..dette takler også adsl2+ Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 SpeedTouch 546T2 = SpeedTouch 546i. Bare Telenor som kaller det for 546T2. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har sjekka med telenor gjentatte ganger, og det eneste de sier er at linja er ok.. du må skaffe deg et nytt modem. men hvor kan jeg få kjøpt et slikt modem, billigst mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå