fwsotern Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Styra veldig, jeg greide å formatere c: disken og regnet med at alt gikk greit siden jeg har opperativsystemet mitt på D: disken men det gikk det vist ikke ann siden jeg sener fant ut at root: var på c: disken. så prøvde å kjøre en bootfiks, prøvde også å skrive en ny boot.ini fil. men det gikk heller ikke. så jeg la inn xp på c: disken. Og nå kommer jeg ikke inn på de gammle bruker mappene som ligger på "d: disken" regner med at jeg må nesten være inlogget på operativsystemet som ligger på d: på den bruker kontoen som har dem filene jeg må ha... Har også prøvd å gi meg selv rettigheter til å gå inn på mappen med en administrator konto, men det går heller ikke. noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre? Endret 21. oktober 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Står noe om dette i stickyen. Les der. Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 tnx. måtte vist i sikkerhets modus å fikse det selv om at jeg har xp proff... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 tnx. måtte vist i sikkerhets modus å fikse det selv om at jeg har xp proff... 7122712[/snapback] Det skal være nok å slå av simple file sharing hvis du har XP Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå