maritza Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har fått virus fra MSN på min bærbare pc. Bruker nå en annen pc.. Den nekter å fungere, og jeg har prøvd mye. Så nå ser jeg meg bare nødt til å gjenopprette pc'n, og starte helt forfra. Slette alt som er den. Men får ikke komprimert disk c: kommer bare melding om at windows ikke kan komprimere den.. eller så kommer det melding om at jeg må lukke alle program som kjører, og alle informasjons vinduer. Alle programmer og sånn er lukket, men den vil ikke!! Hva gjør jeg??? Har ikke windows xp innstallasjons cd.. Kan jeg formatere på en annen måte? Kommer meg ikke inn på nett i det hele tatt, kommer bare masse pop up reklame drit. og ingen programmer fungerer som de skal. Noen som vet hva jeg kan gjøre, og vilket virus det kan være?? Jeg er så frustrert Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har fått virus fra MSN på min bærbare pc. Bruker nå en annen pc.. Den nekter å fungere, og jeg har prøvd mye. Så nå ser jeg meg bare nødt til å gjenopprette pc'n, og starte helt forfra. Slette alt som er den. Men får ikke komprimert disk c: kommer bare melding om at windows ikke kan komprimere den.. eller så kommer det melding om at jeg må lukke alle program som kjører, og alle informasjons vinduer. Alle programmer og sånn er lukket, men den vil ikke!! Hva gjør jeg? Har ikke windows xp innstallasjons cd.. Kan jeg formatere på en annen måte? Kommer meg ikke inn på nett i det hele tatt, kommer bare masse pop up reklame drit. og ingen programmer fungerer som de skal. Noen som vet hva jeg kan gjøre, og vilket virus det kan være?? Jeg er så frustrert 7118695[/snapback] [/quote Vet ikke om man må ha xp cden om man skal ta gjennoppretting, hvis ikke er jo det en mulighet der. Slimjim Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva er det du prøver å gjøre, sånn detaljert beskrevet? Du snakker om å "komprimere" disken, det høres ut som du er på villspor. Er det 'formatere' du mener? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du har vel en produktnøkkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå