Gå til innhold

Manga serie av Hellsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne godt tenkt meg flere eps. av hellsing, men mangaen gidder jeg ikke å lese. Jeg håper dog at mangaen skal gi seg avkastning i flere hellsing eps. :D

7187966[/snapback]

 

Det er jo ikke så lenge siden Ova 2 kom da,Regner med du har sett 1,ligner ganske på seriene,bare ovaene er litt lengre ;)

 

Hvis du ikke leser mangaen går du glipp av noe :p

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, jeg har faktisk ikke tid til å lese mangaene. Da jeg ser ørten episoder av Anime, jeg er altslukende, så innimellom, tjas, mas, lekselesing, jobb, trening, lesing av gørrkjedelige norskbøker. Så må jeg koble helt av. Dette greier jeg å gjøre med Anime.. :p Joda, har sett Ova 2. Var kjempekos det..! :)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, jeg har faktisk ikke tid til å lese mangaene. Da jeg ser ørten episoder av Anime, jeg er altslukende, så innimellom, tjas, mas, lekselesing, jobb, trening, lesing av gørrkjedelige norskbøker. Så må jeg koble helt av. Dette greier jeg å gjøre med Anime.. :p Joda, har sett Ova 2. Var kjempekos det..! :)

7190246[/snapback]

 

Tid har du alltids av og til,men om du ikke gidder er noe annet,for tenk de gangene du faktisk kjeder deg og ikke finner på noe å gjøre?

Da har du jo tid

Lenke til kommentar
Tid har du alltids av og til,men om du ikke gidder er noe annet,for tenk de gangene du faktisk kjeder deg og ikke finner på noe å gjøre?

Da har du jo tid

7190294[/snapback]

Du har ikke unger, det hører jeg. Det har ikke skjedd de 3 siste årene at jeg har hatt tid til å kjede meg, hadde jeg hatt mulighet til å kjede meg, så skulle jeg brukt tiden på å slappe av... Det hadde vært deilig.... :D :!:

Lenke til kommentar
Tid har du alltids av og til,men om du ikke gidder er noe annet,for tenk de gangene du faktisk kjeder deg og ikke finner på noe å gjøre?

Da har du jo tid

7190294[/snapback]

Du har ikke unger, det hører jeg. Det har ikke skjedd de 3 siste årene at jeg har hatt tid til å kjede meg, hadde jeg hatt mulighet til å kjede meg, så skulle jeg brukt tiden på å slappe av... Det hadde vært deilig.... :D :!:

7192304[/snapback]

 

Da forstår jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...