Gå til innhold

Wii-pris er ute

KjellV

Anbefalte innlegg

alle nintendo sine maskiner har blitt bedre grafikk messig etterhvert som de har kommet ut , nes-snes-n64-gamcube , da ville det vel vært rart hvis ikke grafikken blir bedre på wii`en også.

regner med at ikke så mange har spilt så mye gamcube når dem sier at den ikke har så mye bedre grafikk en ps2.

Jeg har alle maskinene i den genrasjonen(xbox,ps2 og cuba)

Og må si med hånda på hjertet at jeg lkun spilte xbox og gamcube det siste året fordi ps2`en klarte ikke å levere lenger , alt "lagga" og så choppy ut(kansje bortsett fra god of war da.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wii utsatt til februar! :thumbdown:

7159824[/snapback]

Er du full?

7159973[/snapback]

En del av oss i Elkjøp Norge har vært på kurs i dag. Der ble det fortalt at Wii er utsatt å kommer ikke til Norge før i februar 2007. Dessverre

Endret av robertleistad
Lenke til kommentar
Hvis det viser seg at det du sier her er løgn blir jeg sint, hvis det er sant blir jeg sint og skuffa :p

Kilde forresten?

7160075[/snapback]

Vi kan godt ta det med en klyype salt, men det er sjefen min som har vært på kurs i dag og det var han som fortalte meg det i telefonen for noen timer siden.. Men forhåpentligvis er det bare oppspinn hele greia. Blei selvfølgelig skuffet selv når jeg fikk vite det..

Lenke til kommentar
Hvis det viser seg at det du sier her er løgn blir jeg sint, hvis det er sant blir jeg sint og skuffa :p

Kilde forresten?

7160075[/snapback]

Vi kan godt ta det med en klyype salt, men det er sjefen min som har vært på kurs i dag og det var han som fortalte meg det i telefonen for noen timer siden.. Men forhåpentligvis er det bare oppspinn hele greia. Blei selvfølgelig skuffet selv når jeg fikk vite det..

7160094[/snapback]

Tror vi kan sette uttalelsen relativt raskt på kontoen for feil, egentlig. Hadde det vært virkelig vil neppe Elkjøp vært første som publiserte det, og i så tilfelle ville nok flere fora fått nyheten innen ganske kort tid.

Lenke til kommentar

Kilde forresten?

7160075[/snapback]

7160094[/snapback]

Tror vi kan sette uttalelsen relativt raskt på kontoen for feil, egentlig. Hadde det vært virkelig vil neppe Elkjøp vært første som publiserte det, og i så tilfelle ville nok flere fora fått nyheten innen ganske kort tid.

7160136[/snapback]

Vi får den ihvertfall ikke inn før. Men forhåpentligvis er det feil.

Lenke til kommentar
alle nintendo sine maskiner har blitt bedre grafikk messig etterhvert som de har kommet ut ,  nes-snes-n64-gamcube , da ville det vel vært rart hvis ikke grafikken blir bedre på wii`en også.

7159802[/snapback]

Dette gjelder jo for alle konsoller, når utviklerne har lært seg triks i arkitekturen/har bygd et rammeverk som gir de mere tid til å finpusse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...