Gå til innhold

Wii-pris er ute

KjellV

Anbefalte innlegg

Jeg benytter anledningen til å spørre om det er kommet noen offisiell utalelse om hva Wiimoten + Nunchuck skal koste.

Ser nemlig at Wiimote koster 399, og Nunchuck 250KR på absoluttspill.no, men regner med at dette er feil? Og følger det altså ingen komponent kabel med? :dontgetit:

I såfall ble Wii enormt dyr for min del

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ting i xbox-ps2-gc diskusjonen som hele tiden blir glemt. Har du en modifisert xbox,(evnt en original NTSC xbox), LCD/plasma skjerm og en komponentkabel(må ikke forveksles med kompositt,som følger med i xboxpakken, og gir forferdelig bilde) har du mulighet til å kjøre xbox spill i HD. Greit at det er de færreste spill som støtter 720p, men selv med 480p ser med med en gang MYE bedre ut. Hverken ps2 eller GC er i nærheten av å kunne tilby grafikk som dette. THUG2 i 720p er virkelig imponerende.

Selv om dette kun er tilgjengelig på NTSC-versjonen av xbox, må det tas med i beregningen.

Lenke til kommentar
For å sei det rett ut så om nokon butikker tar meir enn 2100 kr så er det faktisk billegare å bestille det rett frå USA og betale moms, toll og frakt i tillegg. Eg kan ikkje sjå kva dykk kviner om at andre overpriser Wii som bare det?

7235213[/snapback]

Betaler heller litt mer her i norge for å slippe å sende til USA om det skulle bli noe problem. Jeg har aldri hatt noe problem med nintendo sine produkter så jeg tror ikke det blir problemer denne gangen heller.

Eneste problemet jeg kan komme på er et Naruto spill som jeg importerte fra lik-sang. Får opp en melding når jeg prøver å starte spillet, så klart kan jeg ikke japansk så jeg står litt fast (ja jeg putter så klart i freeloader først). Det fungerte flott før :hrm:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Hmm.. Har bestilt fra Komplett, men idag fikk jeg melding om at Wii ikke var på lager før den 15. :s (kan være jeg som var treig til å bestille).

Vil det lønne seg å kjøpe den på elkjøp/expert? Er 100% sikker på at den ikke blir utsolgt den første dagen (da jeg kjøper den på lanseringsdag) om dem i det hele tatt tar inn Wii..

Lenke til kommentar
2499,- er veil. pris. Tipper Elkjøp legger seg på rundt 2000 kr.

7234459[/snapback]

Hvorfor skulle Elkjøp det? Hvis Elkjøp selger konsollen til 1995 kr, selger Expert, Siba, og Lefdal konsollen til 1998 kr, og plutselig koster den ikke 2499 kr lenger.

7239634[/snapback]

Vel såvidt jeg husker va det kun Elkjøp/Lefdal som solgte 360 til 2895, alle andre lå på rundt 3495,-

Lenke til kommentar

7234459[/snapback]

Hvorfor skulle Elkjøp det? Hvis Elkjøp selger konsollen til 1995 kr, selger Expert, Siba, og Lefdal konsollen til 1998 kr, og plutselig koster den ikke 2499 kr lenger.

7239634[/snapback]

Hvorfor skulle da elkjøp selge PS3 til 4995,- når veil. er 5490,-?

Lenke til kommentar

7234459[/snapback]

7239634[/snapback]

Hvorfor skulle da elkjøp selge PS3 til 4995,- når veil. er 5490,-?

7240514[/snapback]

Veil. er 5000 kr.

Lenke til kommentar
Joda, men her blir det ikke tomt.. :) Bor i ei bygd, og jeg er vel den eneste som virkelig VENTER på konsollen.. Får spørre butikkmannen hvor mange dem forventer å få inn :)

7240572[/snapback]

Er det en vanlig butikk i f.eks. en kjede i en liten bygd så ikke håp på mer enn 6 konsoller hvertfall! 4-6 blir standardantall til en god del av butikkene... lite, men desverre sant.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting... hvem har satt veil. pris til 2.499 kr? Veil. pris er mer 2.799 kr. eller 2.999 kr... i butikk.

7240551[/snapback]

Det er Bergsala (nordiske importøren). Det er ikke offisielt bekreftet så vidt jeg vet, men jeg har dette fra rimelig sikre kilder. Til sammenligning er veil.pris 2.595,- for X360 Core og 3.395,- for Premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...