Gå til innhold

ITBUTIKKEN

Anbefalte innlegg

jeg vil si at itbutikken er den mest brutale/grusome webbutikken når det gjelder retur av en vare

tok 2,5 mnd før jeg fikk et nytt defekt hk.

har lyst på mobiltelefon der (Ericsson T66)

de er 500 kr billigere en alle andre.

men lurer på om det er verdt det...

Er det andre som har dårlig erfaring med itbutikken?

som for eksempel treig saksbehandling.

uklare tilbakemeldinger osv... ?

Jeg tror at det som er det verste er vel at de fikk førsteplassen over webshoppere denne runden. arg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tar ikke de kundeservice med i konklusjonen da... fakker da er nå en temmelig relevant del... men jaja er nå vel ikke så lett å teste slikt da.. så hardware dere er tilgitt....

tror du ikke jeg fant ut at sjefen min på jobben er hardware surfer da... hvor kult er vel ikke det =)

ps. for de som leste min tidligere post så har jeg klart å latt være å strikke mens jeg venter på kundebehandling fra itbutikken, takket være støtte i hjemmen og på kjærestefronten har jeg begynt å leke meg med tanken på casemodding i stede =)

på forhånd god jul....

Lenke til kommentar

ITbutikken er latterlige!

EasyPc likeså.

Betaler gjerne 500kr mer for en vare hos feks multicom (sier ikke multicom er dyrt, statuerer bare et eksempel) for da får jeg i det minste en vare i posten på mindre enn 3 uker! Og den virker også!

MVH

Fattig student

Lenke til kommentar

Har god erfaring med itbutikken på retur...

begynner å bli noe tid siden (Den gang 80Gb kostet 2500).

Fikk sendt harddisker i retur på angrefristloven, selv om det var 1 dag over. Hadde god diskusjon og saklig kommunikasjon så det gikk seg til etter hvert.

Tok normal returkodex (3-4 uker), men bare psData som har kortere etter min erfaring.

men men har kanskje endra seg.

får håpe ikke for, en samsung 191T er snart på vei

Lenke til kommentar

Har god erfaring med itbutikken på retur...

begynner å bli noe tid siden (Den gang 80Gb kostet 2500).

Fikk sendt harddisker i retur på angrefristloven, selv om det var 1 dag over. Hadde god diskusjon og saklig kommunikasjon så det gikk seg til etter hvert.

Tok normal returkodex (3-4 uker), men bare psData som har kortere etter min erfaring.

men men har kanskje endra seg.

får håpe ikke for, en samsung 191T er snart på vei

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er TYDELIG at Dansk/Norsk buttik opptrer useriost og uansvarlig!

Case nr:#?

Kjøpt skjerm, testet, fant ut at den passer ikke for meg og sendt den tilbake til Dennmark via Oslo. Orginal ambalasje (angre-kjøp).

Oprettet retursak og bed om å få en annnen modell tillsendt.

Etter ca. 3 uker sjekker status på retur i Denmark(på telefon).I Dennmark har de ikke motat skjerm og henviser meg til Norsk avdeling (Roy ?).

Sender mail til Roy hvor jeg viser til at posten bekrefter at pakken er levert i Oslo. Røy svarer at han sjekker.Siden da svarer han ikke mer på mine mail!!Enda går et par uker uten at jeg får noen forklaring.

Retur sak avslutes i Dennmark! ALARM!!

Jeg er uten skjerm og kortere for et par tusen kroner.

Etter flere dager ved telefon når jeg frem til selger i Dannmark som bekrefter at skjerm er endelig kommet framm ( etter 6. uker!!).

Jeg får penger tilbake og er rikere for en erfaring.

ALDRI MER IT-BUTTIKEN !!

Lenke til kommentar

datoen i dag er 27.11.2002

OG JEG HAR ENDA IKKE FÅTT DISSA J**** PENGENE!!!

sendte dem en mail nå der jeg krevde pengene for utlegg av portoen osv...

truet med å sende dem ei j**** lang liste over tap på grunn av deres dårlige behandling...

forresten så har jeg og prøvd å ringt roy...

mange dager.

en dag satt jeg var hjemme fra skolen satt jeg og prøvde å ringe ham i nesten 5 timer (ringte hvert 3 minutt) aldri noe svar

endte med at jeg røyka ei 20 pakning for deretter å gråte meg inn i søvn med flaska under dyna =)

hvis man vil ha svar med dem på noen måte må man sende mail direkte til sjefen. som da forteller deg lykkelige nyheter som aldri blir utført av de ansatte...

advarsel til alle pc entusiaster... aldri kjøp noe fra denne butikken. kjangsen for å føle seg svindlet/sviket er så ekstremt stor.

pluss at det tar 3-4 uker for dem å få det over fra danmark pga tollen eller no sånt...

merkelig at databutikken tar under en uke da men...

[ Denne Melding var redigert av: svennand på 2002-11-27 16:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...