Bearar Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei Prøver å fikse pc`en til onkel for tida. Men sliter med å få internet explorer til å fungere. han hadde fra før firefox og opera installert (som fungerte ypperlig). Men så avinstallerte han disse i håp om at IE da skulle fungere igjen. Så jeg lurer på om det er noen som har noen forslag til hvordan få ordnet IE, eller evt. fått installert firefox/opera uten å bruke IE eller brenne det på cd. Jeg sitter nå (som dere sikkert skjønner) på egen pc. Er det mulig å avinstallere den nåværende IE verjsonen (6?) også installere den på nytt, eller 7? og få dette til å fungere? TUSEN TAKK FOR ALLE HJELPSOMME SVAR! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det hjelper litt om du sier hva det er som ikke fungerer med IE. "Den virker ikke" er litt for lite presist til at det er lett å komme med forslag. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok. Det fungerer å starte den. Men det kommer ikke noen side opp. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen tips? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Han har nå funnet det ut. Ved å ringe Telenor. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er ikke sånn at alle står i kø bare for å hjelpe deg. Litt ydmykhet hadde vært på sin plass. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Er jo egentlig klar over det, men. Men ikke kjør denne tråden videre, da. Ettersom alt er i orden nå. Men takk for hjelpa til deg, kjeklulf. Eller du ga meg jo ikke noe hjelp. Men du hadde sikkert gjort det om du hadde visst problemstillinga mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå