Lars-H Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Rippet akkurat en DVD til .AVI med superDVDripper. Kvaliteten ble flott, men den kom i to filer. Den ene på 730 mb og den andre på 250 mb, og filmen er tilsammen ikke på mer enn 45 minutter Er det mulig og sette sammen disse to til en avi-film, og samtidig gjøre den mindre ( ca 400-500 mb?). Kan jeg gjøre dette i virtualDUB eller er det andre programmer som er bedre? Endret 22. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 For å sette de sammen kan du bruker avi joiner programmer, finner det ved å google etter det. Mener også at virtualdub har denne funksjonen, med virutaldub kan du også komprimere samtidig. Velger komprimerings metode ved å trykke ctrl+P, mener jeg det var. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Okey, Takk Det funket kjempebra med AVI-joiner Noen som vet hvordan man komprimerer filmen (i VirtualDUB f.eks) ? Filmen på 45 min er på 950 mb x] Skulle gjerne hatt den på ca 400 (+ / -) mb. Edit: Tror jeg fant det ut. Prøver nå. Fikk det til Endret 22. oktober 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå