Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

cnet switch som "henger" seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DEnne ser ut til og kunne administreres, da kan du prøve og resette den til default.

7123516[/snapback]

Joda.. veldig lett å administrere når eg verken har com port på hk, eller passordet til den..

Og den har ALDI vert administrert, så den skulle jo stå som default.

Lenke til kommentar

Da må den resettes. Er det en reset knapp ett eller annet sted?

Eg har også vært borti tidligere at switcher kan være defekte og henger seg slik du beskriver.

Men det er to ting eg ville sjekket. Siden du ikke bruker alle portene, kan du vekselsvis prøve med mindre deltakere tilkoblet og bytte på portene de er tilkoblet? Problemet kan skyldes pga en port, en kabel eller en deltaker.

Hvordan kabelen er laget kan også ha innvirkning. Følger de standardene eller er de ferdiglagde?

Lenke til kommentar
Da må den resettes. Er det en reset knapp ett eller annet sted?

Eg har også vært borti tidligere at switcher kan være defekte og henger seg slik du beskriver.

Men det er to ting eg ville sjekket. Siden du ikke bruker alle portene, kan du vekselsvis prøve med mindre deltakere tilkoblet og bytte på portene de er tilkoblet? Problemet kan skyldes pga en port, en kabel eller en deltaker.

Hvordan kabelen er laget kan også ha innvirkning. Følger de standardene eller er de ferdiglagde?

7123755[/snapback]

Kjører for det meste hjemme mekka kabler, der eg bruker standart fargekode på pluggene.. Men skal feilsøke videre når lanet er ferdig.

Fekk tak i ein switch me kunne bruke nå. Så får håpe eg får den til å virke igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...