xzibiz Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er nettverksansvarlig på et lan. Der har me blant anna ein cnet 24 10/100 + 2 1000. Men etter någen få minutter med fem tp'ar i henger den seg... Alle lysa lyser, men ingen får kontakt med den. Etter å ha restarta den funker den i noen få minutter før den låser seg igjen... Någen så kan ha ein liten anelse om ka det kan ver ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 er den varm? har hørt om flere som har hatt dette problemet med cnet Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 er den varm? har hørt om flere som har hatt dette problemet med cnet 7121073[/snapback] Nei den er ikkje varm.. Er jo også kjøle vifte på den.. Og er bare ein uplink til backboune og 5-8 pc'er tillkoblet den. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 DEnne ser ut til og kunne administreres, da kan du prøve og resette den til default. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 DEnne ser ut til og kunne administreres, da kan du prøve og resette den til default. 7123516[/snapback] Joda.. veldig lett å administrere når eg verken har com port på hk, eller passordet til den.. Og den har ALDI vert administrert, så den skulle jo stå som default. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Da må den resettes. Er det en reset knapp ett eller annet sted? Eg har også vært borti tidligere at switcher kan være defekte og henger seg slik du beskriver. Men det er to ting eg ville sjekket. Siden du ikke bruker alle portene, kan du vekselsvis prøve med mindre deltakere tilkoblet og bytte på portene de er tilkoblet? Problemet kan skyldes pga en port, en kabel eller en deltaker. Hvordan kabelen er laget kan også ha innvirkning. Følger de standardene eller er de ferdiglagde? Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Da må den resettes. Er det en reset knapp ett eller annet sted? Eg har også vært borti tidligere at switcher kan være defekte og henger seg slik du beskriver. Men det er to ting eg ville sjekket. Siden du ikke bruker alle portene, kan du vekselsvis prøve med mindre deltakere tilkoblet og bytte på portene de er tilkoblet? Problemet kan skyldes pga en port, en kabel eller en deltaker. Hvordan kabelen er laget kan også ha innvirkning. Følger de standardene eller er de ferdiglagde? 7123755[/snapback] Kjører for det meste hjemme mekka kabler, der eg bruker standart fargekode på pluggene.. Men skal feilsøke videre når lanet er ferdig. Fekk tak i ein switch me kunne bruke nå. Så får håpe eg får den til å virke igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå