Selvin Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei!! Etter å ha spilt Company Of Heroes oppdager jeg grønne blinkende flekker på skjermen mens jeg spiller. Det er ikke bare i dette spillet det har skjedd men også i andre. Hva er problemet? Og hvordan eventuelt fikse det? Takk på forhånd! Endret 21. oktober 2006 av Selvin Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Virker som skjermkortet ditt blir varmt. Har du klokka? Er vifta på plass og funker den? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Har et 6600GT kort. Kortet er kanskje klokka skal sjekke det, men temperaturen er på omtrent rundt 40-42 grader... Trodde ikke det skulle være for varmt? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nei skulle ikke det, kjørte da fint med 70 grader så Men har du klokka minne mer enn kortet vil kan det bli slik og Lenke til kommentar
Geekish Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei!! Etter å ha spilt Company Of Heroes oppdager jeg grønne blinkende flekker på skjermen mens jeg spiller. Det er ikke bare i dette spillet det har skjedd men også i andre. Hva er problemet? Og hvordan eventuelt fikse det? Takk på forhånd! 7118014[/snapback] Er du riktig uheldig så er det permanent skade på kortet (ikke det at det er et dyrt kort). Men sjekk med et overklokkingsprogram og prøv å still ned både kjernen og minne og se om det hjelper Edit: Som han fyren over nevnte kan varmen og være en grunn, sjekk at temperaturen ligger på riktig nivå. Hadde et Geforce kort en gang som både klikka og viste rare farger. Det var konstant glohett. Kjøp eventuelt ny kjøleløsning viss jeg/vi har rett Endret 21. oktober 2006 av Geekish Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Kortet er fra Gainward så jeg hadde vist brukt Expertools til å klokke det en del. Skrudde ned til fabrikkhastighet igjen å da var problemet løst!! :!: Så takk karer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå