Kafarsken Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Noen som vet en enklere måte å lage mapper i windows XP? Metoden jeg bruker nå er å høyreklikke-->Ny->Ny mappe Finnes det en måte man kan lage en shortcut for dette. Som f.eks assigne ctrl+m til jobben. Eller en knapp i win explorer. Edit: Leif [ Denne Melding var redigert av: Kafarsken på 2002-11-07 10:55 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 ctrl+r skriv inn [ikke lur folk til å formatere HDD'en] Funker hver gang, bør gjøres fra dos... Gunder [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-07 12:17 ] Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hmmm...! det er jo hurtigformateringskommandoen i dos.. du lager ingen nye mapper ved å skrive inn det.. hpåer du ikke har gjort det allerede... :-Þ Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Sorry, trodde at alle viste om denne kommandoen, samt any key knappen... Gunder Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg ville heller sagt det motsatte, at nesten INGEN vet om denne kommandoen. De fleste som har begynnt å bruke pc de siste fem åra har ikke hatt bruk for å lære seg dos, og det er ganske mange. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Jeg spør jo ikke om hvordan man gjør det i dos, men hvordan dette evt. kan gjøres i XP. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det finnes desverre ikke noe "make directory" shortcut på tastaturet i windows explorer'n. Nærmeste du kommer er alt,f,w,f (file:new:folder). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Feilpostet i annet om data, passer i programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg