Gå til innhold

Kjøper nytt spill i dag!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste du kan gjøre her, er vel bare å gå etter magefølelsen og velge ett av dem. Og husk også på at uansett hvilket du velger, kommer det til å sitte en liten mann i hodet ditt en plass og si: "Du valgte feil!" ;)

Jeg har faktisk ikke prøvd noen av dem, men jeg hadde valgt Dead Rising tror jeg. Hvorfor? Magefølelsen er uvurderlig ;)

Om man ser litt logisk på det, har Dead Rising vært i salg lenger enn SC: DA, så sannsynligheten for at prisen på DR faller raskere enn på SC er stor :)

Lenke til kommentar
Noe jeg ikke helt skjønner med Splinter Cell:DA er hvordan det kan være "nextgen" når det samme spillet er på XBOX og PS2. Stemmer ikke det? :hmm:

7118045[/snapback]

Skal jeg være ærlig med deg synes jeg Splinter Cell: Double Agent er det spillet som ser best ut på X360! Det gir en skikkelig wow følelse.. Ivertfall vist du spiller på HD-tv :)

Hadde uten tvil gått for splinter cell..

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Splinter Cell igår og er så langt stor fornøyd! Jeg har også spillt Dead rising, dette er og ett meget morsomt spill, men etter X antall tusen drepte zombier så begynner alt å bli litt vel repeterende, if you catch my drift...

Det er jo 2 SVÆRT forskjellige spill, Splinter cell er et stealth spill, mens dead rising er et drep alt som rører på seg spill.

Skulle jeg valgt så ville valget uten tvil fallt på Splinter Cell! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...