TanglewoodD Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 problemet : jeg har en 5gb Zen Micro, det går greit å overføre musikk TIL spilleren, men funker ikke å overføre musikken som er på den, til datan igjen , som hadde vært fint da jeg er musikk løs etter ny Windows.. Noen som vet om dette å kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fant ikke noe når jeg googla, men du kan jo prøve forumet til Creative på hjemme siden dems... Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 På min kommer spilleren opp som en harddisk når jeg kobler den til og slår den på. Wildthing Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jo, altså den kommer som en ekstern disk, men sakene er låst, så jeg får ikke gjort noe annet enn å slette filene på den eksterne disken ( Zen Microen ) jeg har sendt en mail til supporten hos Creative, men anteaglig får jeg ikke svar før neste år.. fortsatt ingen som veit ? Orker ikke laste ned musikk liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå