Bratwurst Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg en luftpistol, det er vitkig for meg at den er en autentisk modell. Jeg er 99% sikker på at det blir denne: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____35049.aspx Jeg elsker Beretta 92, får bare ikke nok av den. Tøffeste pistol laget noen sinne etter min mening . Og den luftpistolen er i nickel med treskjefter! Finnes det bedre ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nikkel er stygt... kjøp svart. Lenke til kommentar
Bratwurst Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Smaken er som baken . Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 110 m/s var da ikke rare greiene..? Lenke til kommentar
Bratwurst Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg aner ikke, derfor trenger jeg noen tips. Tror det er ganske lite jeg, omtrent som softguns :/? Spurte boren min nettop, som nettop har solgt sitt luft gevær om hvor raskt det skjøt, 280 m/s :o! Så 110 m/s er litt lite tror jeg ja Endret 21. oktober 2006 av Bratwurst Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 110 m/s er ganske mye til å være luftpistol. Hadde det vært luftgevær derimot. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg aner ikke, derfor trenger jeg noen tips. Tror det er ganske lite jeg, omtrent som softguns :/? Spurte boren min nettop, som nettop har solgt sitt luft gevær om hvor raskt det skjøt, 280 m/s :o! Så 110 m/s er litt lite tror jeg ja 7118444[/snapback] Softgunnen min skyter bedre enn det der Det er 350fps sirka, og normale softguns ligger på 330fps... Mye morsomere med Softgun imo, da kan du få hel auto og hvis du vil Skal du skyte på blink, hvorfor ikke kjøpe gevær? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Luftpistol er tull, vaffal med gasspatron...Bruker opp en gasspatron på 10 min, og 110 ms er liiite....Kjøp knekkbart gevær! Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har denne Berettaen XX-TREME BERETTA Ble litt skuffa over at den ikke skjøt hardere,skjøt en mus i dag da som hadde forvillet seg inn på rommet mitt, kulen gikk tvers igjennom. Men ellers så bruker den en del gass som nevnt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hvor mye gass bruker en luftpistol? sånn ca Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg aner ikke, derfor trenger jeg noen tips. Tror det er ganske lite jeg, omtrent som softguns :/? Spurte boren min nettop, som nettop har solgt sitt luft gevær om hvor raskt det skjøt, 280 m/s :o! Så 110 m/s er litt lite tror jeg ja 7118444[/snapback] Softgunnen min skyter bedre enn det der Det er 350fps sirka, og normale softguns ligger på 330fps... Mye morsomere med Softgun imo, da kan du få hel auto og hvis du vil 7119488[/snapback] 350FPS er vel rundt 100 ms om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei gi dere da, om han har lyst til å trene seg innen pistolskyting er jo luftpistol kjempegreit! 110m/s er helt greit det, jeg skyter i alle fall aldri over 20m med pistol. Man kan også få tak i halvautomatisk luftpistol. Kan ikke sammenligne med softgun ut i fra utgangshastighet, luftpistol er mye kraftigere og farligere. Softgun skyter plastik, luftpistol bly. Jeg for min del er mer interessert i jakt og konkuranseskyting med gevær, og har et som skyter 300m/s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå