Gå til innhold

Luftpistol, noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke, derfor trenger jeg noen tips. Tror det er ganske lite jeg, omtrent som softguns :/?

Spurte boren min nettop, som nettop har solgt sitt luft gevær om hvor raskt det skjøt, 280 m/s :o! Så 110 m/s er litt lite tror jeg ja

Endret av Bratwurst
Lenke til kommentar
Jeg aner ikke, derfor trenger jeg noen tips. Tror det er ganske lite jeg, omtrent som softguns :/?

Spurte boren min nettop, som nettop har solgt sitt luft gevær om hvor raskt det skjøt, 280 m/s :o! Så 110 m/s er litt lite tror jeg ja

7118444[/snapback]

Softgunnen min skyter bedre enn det der :p

Det er 350fps sirka, og normale softguns ligger på 330fps... Mye morsomere med Softgun imo, da kan du få hel auto og hvis du vil :innocent:

Skal du skyte på blink, hvorfor ikke kjøpe gevær?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

7118444[/snapback]

Softgunnen min skyter bedre enn det der :p

Det er 350fps sirka, og normale softguns ligger på 330fps... Mye morsomere med Softgun imo, da kan du få hel auto og hvis du vil :innocent:

7119488[/snapback]

350FPS er vel rundt 100 ms om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar

Nei gi dere da, om han har lyst til å trene seg innen pistolskyting er jo luftpistol kjempegreit!

110m/s er helt greit det, jeg skyter i alle fall aldri over 20m med pistol.

Man kan også få tak i halvautomatisk luftpistol.

Kan ikke sammenligne med softgun ut i fra utgangshastighet, luftpistol er mye kraftigere og farligere.

Softgun skyter plastik, luftpistol bly.

Jeg for min del er mer interessert i jakt og konkuranseskyting med gevær, og har et som skyter 300m/s :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...