jossi166 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hei Jeg har en ca 2 år gammel hp bærbar Problemet er at den ikke vil skru seg på. Den funker av og til men kommer ikke stort lenger en at windows starter. Jeg tror problemet med pcen er batteriet. Batteriet har lenge vert veldig dårlig. Det blinker et lys som er for batteri når windows starter opp. Jeg har en HP pavbillion zv5268EA Takker for svar Edit: Skriveleif Endret 22. oktober 2006 av jossi166 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vel, du kan bruke en bærbar uten batteri hvis du vil. Så lenge strømadapteret står i, så får den strøm. Det er nok noe annet som er gærent. Du må beskrive problemet ditt nærmere. Slår den seg plutselig av? Lenke til kommentar
jossi166 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 pcen funker ikke når jeg ikke har bateriet i. Må trykke mange ganger for å få den på. når ned har stoppa kommer det en merkelig tikke lyd. Håper det var nokk info Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan være harddiskproblem. Harddisker i bærbare lever et farlig liv. Lenke til kommentar
jossi166 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg tror ikke det er et harddisk problem fordi jeg fik den pce på en gang å flyttet noen filer. men man kan aldri vite Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan være hovedkortet. Var det på samme modell jeg var borti engang. Funka ikke skru den på nesten. Samma om batteri satt i eller ikke. Eller om støpselet satt i. Lenke til kommentar
jossi166 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det bare å kjøpe ny pc eller? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bytte hk om du syns datan er vært å ta vare på Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde en tikkelydd på Pc'en min, når den ikke klarte å skru seg på. Fant ut etterhvert at det skyldtes dårlig kontakt mellom selve Pc'en og batteriet. Er sikker på at problemet skyldtes batteriet, men var ikke alltid min ville starte selv om jeg hadde strømkontakten i heller. Lenke til kommentar
jossi166 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det dyrt å skifte hovedkort? Hvordan vikset du den tikke lyden? Lenke til kommentar
sylten Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) tja jeg ville tatt kontakt med butikken der du har kjøpt pcen ett hovedkort har vel forventet levetid lenger en 2år ved normal bruk og da kommer dette vel under forbrukerkjøpsloven(tror jeg) så fikse eventuelt bytte hovedkort på maskinen må butikken ta på egen regning Sylten Endret 21. oktober 2006 av sylten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå