Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar vill ikke skru seg på

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en ca 2 år gammel hp bærbar

Problemet er at den ikke vil skru seg på. Den funker av og til men kommer ikke stort lenger en at windows starter.

Jeg tror problemet med pcen er batteriet. Batteriet har lenge vert veldig dårlig. Det blinker et lys som er for batteri når windows starter opp.

Jeg har en HP pavbillion zv5268EA

Takker for svar

Edit: Skriveleif

Endret av jossi166
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du kan bruke en bærbar uten batteri hvis du vil. Så lenge strømadapteret står i, så får den strøm. Det er nok noe annet som er gærent. Du må beskrive problemet ditt nærmere. Slår den seg plutselig av?

Lenke til kommentar

Jeg hadde en tikkelydd på Pc'en min, når den ikke klarte å skru seg på. Fant ut etterhvert at det skyldtes dårlig kontakt mellom selve Pc'en og batteriet. Er sikker på at problemet skyldtes batteriet, men var ikke alltid min ville starte selv om jeg hadde strømkontakten i heller.

Lenke til kommentar

tja jeg ville tatt kontakt med butikken der du har kjøpt pcen ett hovedkort har vel forventet levetid lenger en 2år ved normal bruk og da kommer dette vel under forbrukerkjøpsloven(tror jeg) så fikse eventuelt bytte hovedkort på maskinen må butikken ta på egen regning

Sylten

Endret av sylten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...