AnVli..p4 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei.. sitter med et gammelt ABIT IC7-G HK, men får ikke sata disker til å funke.. har nettopp kjøpt en WD 320gb disk.. Noen som kan dette? sitter å glor i manualen ^^ Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 har du aktivert sata kontrollerne i bios. Kanskje disse ikke var aktivert i utgangspunktet. Har du innstallert driverne for sata kontrolleren. Har du formatert harddisken etter at den er funnet av windows.....det må du gjøre for å kunne gå inn på disken. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 sata er aktivert, men finner den ikke i "management" i windows.. finner den ikke på min datamaskin heller... så kan ikke få formatert den nei.. disken står på SATA1, som er aktivert. første SATA disken min.. helt på jorde jeg azz.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sjekk om det er en jumper på harddisken for sette ned hastigheten mot signalkabelen. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 vet ikke hvorfor, men restarta og da fant den harddisken, så nå formaterer jeg den.. hvertfall en start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå