Merlin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tipper jeg kan nevne en butikk i Sandvika som selger det idag(eller i morgen kanskje) EDIT: mener da PES 7139565[/snapback] Jeg vet hvilken du mener. De bryter ALLTID release. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 PES 6 er utsatt til fredag ifølge EB games i sandnes Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Fredag har alltid vært utgivelsesdatoen. Men Merlin du tenker sikkert på samme butikk som meg(nabo med McDonalds)......De legger spillet i hyllene i morgen Lenke til kommentar
_Vangen_ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 komplett.no har lagt ut Fifa for salg.. Det gjor det på fredag/lørdag... Spaceworld hadde fått inn Fifa i butikken, men de la ikkje spillet ut for salg før release datoen... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spaceworld sandvika hadde fifa 07 i hyllene tidligere idag....PES kommer i morgen Lenke til kommentar
Epik Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gamezone.no sendte ut FIFA 07 (X360) i går. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe! "nabo-butikken til mc-donalds i Sandvika" Har ALLTID spill ute før release! Kjøpte GRAW og splinter cell 4 dager før det skulle kommet ut.. oblivion fikke jeg 5 dager før det skulle ha kommet ut! Lenke til kommentar
_Vangen_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har nå fått taki Fifa 07 ... Må bare si at dette er mye mye mye bedre enn de vanlige fifa seriene til nå... Spele egenskapene er meget bra... har spilt det i ca 3-4 timer men har ikkje fått til noe finter ennå... Håper der er noen... First Touch fungerer bra.... Dette spillet vil fleste av Fifa elskere ha glede av... Bare så det er sagt.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Spaceworld sandvika hadde fifa 07 i hyllene tidligere idag....PES kommer i morgen 7141820[/snapback] fikk de inn pes idag? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tenkte å ta meg en tur til Sandvika, men siden det er 2.5 - 3 mil unna, tror jeg at jeg venter en ekstra dag Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Til dere som tenkte dere på elkjøp vinterbro, det er ikke kommet inn der enda, FYI men de har det til spaceworld for kr 599 (elkjøp skal selge for 399, iallefall etter datamaskinen deres). Det betyr at de selger med ca 25 kr fortjeneste på hvert fifa spill, og med "vennepris" som vanligvis er billigere så blir det faktisk dyrere enn vanlig pris. Løp og kjøp PS. JEg klarte ikke vente til de fikk det inn Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hadde dem pes6 der til 360 også ? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har leita etter PES i Oslos gater i dag uten å finne det. Men på den andre siden slippes det i morra Noen andre som har vært heldige i dag? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjøpte det igår, men får ikke testet det før på lørdag:( Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjøpte det igår, men får ikke testet det før på lørdag:( 7156284[/snapback] Hehe. Det er vel på sandvika regner jeg med Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det var faktisk ikke det. Spaceworld Sandvika har fått en liten smekk på pungen pga. at de selger spillene før utgivelsesdato. De har fjernet Fifa 07' fra hyllene og legger dem ut igjen i morgen. Men dette er bare midlertidlig...... Lenke til kommentar
schism Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har nå fått taki Fifa 07 ... Må bare si at dette er mye mye mye bedre enn de vanlige fifa seriene til nå... Spele egenskapene er meget bra... har spilt det i ca 3-4 timer men har ikkje fått til noe finter ennå... Håper der er noen... First Touch fungerer bra.... Dette spillet vil fleste av Fifa elskere ha glede av... Bare så det er sagt.. 7150600[/snapback] Til dere som påstår det ikke er dribling og finter på spillet... http://www.fifa07.ea.com/news/?id=9552&lang=us&delta=1 Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte. EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360. Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene. Lenke til kommentar
schism Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte. EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360. Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene. 7157269[/snapback] Ja, du kan spøke du.... Kanskje du skulle prøve å lese posten jeg svarte på? Og nei, de aller fleste inne her som også har spillet vet ikke om at du kan gjøre diverse finter med en del av spillerne. At jeg gir link til EA sin egen side med informasjon om dette tror jeg det bare er du som ser på som mas... Bare ett lite tips, om du i hele tatt har noe i topplokket så prøv å bruk dette før du taster Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Åh, herregud for en idiot du er. Det er forskjell på current-gen versjonen og 360-versjonen. 360-versjonen har diverse dribling, men alle ferdig-lagde finter som du har på høyrespaken i current-gen er borte. EA har til og med bekreftet dette. Og alle som har spillet i henda. Og ja, jeg har FIFA 07 til 360. Kan ikke folk bare slutte å mase om dette fintegreiene. 7157269[/snapback] Ja, du kan spøke du.... Kanskje du skulle prøve å lese posten jeg svarte på? Og nei, de aller fleste inne her som også har spillet vet ikke om at du kan gjøre diverse finter med en del av spillerne. At jeg gir link til EA sin egen side med informasjon om dette tror jeg det bare er du som ser på som mas... Bare ett lite tips, om du i hele tatt har noe i topplokket så prøv å bruk dette før du taster 7162898[/snapback] Den siden du linket til er om current- gen versjonen. Xbox 360 versjonen har ikke finter. btw: Nyheten er også gammel. 3 oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå