Dodle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hadde det enda vært pro evolution soccer 6 som hadde kommet......sorry men Fifa er ikke bra nok Lenke til kommentar
teekej Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hadde det enda vært pro evolution soccer 6 som hadde kommet......sorry men Fifa er ikke bra nok 7123512[/snapback] Hvordan vet du at fifa 07 ikke er bra no før du har spilt fullversonen? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sitter å spiller Fifa 07 på Xbox 360 jeg også :!: Selvfølgelig tror jeg PES 6 blir mye bedre men , dette var ikke så ille da EA var tidlig ute å sende til anmelderne enda en gang Lenke til kommentar
_Vangen_ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 master_al: Kan du utføre finter på 360 versjonen? Detter er veldig vikti å få svar på Det har vært mye om og men om du kan utføre finter i 360 versjonen både her i norge og på fifa 07 forumet... Håper at det lar seg gjøre Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 master_al: Kan du utføre finter på 360 versjonen? Detter er veldig vikti å få svar på Det har vært mye om og men om du kan utføre finter i 360 versjonen både her i norge og på fifa 07 forumet... Håper at det lar seg gjøre 7125984[/snapback] Hmm ser i manualen nå, der det står litt om dribling. Her står det bla. Bevege spiller L Spurte : trykk og hold inne RT Stopp ballen : Slipp opp L og trykk RT Stopp ballen vendt mot mål : Slipp opp L og trykk RB Løp fremover : LT for å sende en spiller på løp Første touch R mens du mottar ballen, for å kontrollere første ballberøring Stuss : R mens du spurter, for å slå ballen foran deg Utenom dette står det ikke noe om noen andre finter. Lenke til kommentar
djdork Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som vet om 360 versjonen er til salgs i Østfold? Eller må man vente noen dager til? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er fifa 07 til 360 kommet til Bergen?? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøpte nettopp Fifa 07 i Bergen og skal teste det ut nå. Hadde kjøpt PES6 hvis det var kommet, men det var det ikke. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er jo slik at PES 5 er mye bedre en FIFA 07! Fifa er latterlig dårlig! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 mye bra i fifa 07, men om det klarer å utkonkurere pes er jeg ikke helt sikker på enda. Noe jeg vet er at det er verd å eie begge spillene, for Fifa 07 er faktisk knall bra ps. Er selv PES fan da, bare så det er sagt Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kjøpte nettopp Fifa 07 i Bergen og skal teste det ut nå. Hadde kjøpt PES6 hvis det var kommet, men det var det ikke. 7132544[/snapback] Er det på Sartor Senter?? Og kva butikk kjøpte du det på? Endret 23. oktober 2006 av vinokourov1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som vet om 360 versjonen er til salgs i Østfold? Eller må man vente noen dager til? 7132064[/snapback] De hadde det i ski på lørdag skriver en her. Men ringte ski og vinterbro idag, og ingen hadde til salgs. Noen med tips om andre østfold/akershus butikker med spillet? Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøpte meg Fifa '07 idag og det skal nå testes :) Kan komme med en tilbakemelding etterhvert Overdreven bruk av caps i emnetittelen fjerna. Begrens dette i framtida.-ttt 7117619[/snapback] du ,ser man ansikta til spilleren når man bomma på et skudd? elller kan man ikke se som demoen ? Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg jobber i EB Games og kan bare svare for vår del, men ikke på vegne av butikken. Det er ikke lov å selge Fifa 07 på 360 før kommende torsdag. Dersom en butikk gjør det, vil som nevnt leverandører/utgiver vegre seg videre, hvis det er store slipp på gang. Tenk f.eks Gears of War som skulle torpedere PS3 lanseringen, begge med slippdato 17 november. Disse tingene times nøye av selskapene. Videre, dersom en butikk bryter loven og selger spillet før release, velger andre butikker å gjøre det samme, fordi skaden allerede har skjedd og ikke ble forårsaket av dem selv. Årsaken til at det nå ikke skjer mange steder, er fordi de fleste ikke engang har fått spillet på lager. Vanligvis ruger man jo gjerne på det på bakrommene noen dager før de slippes, men Fifa er ikke å oppdrive for de fleste. Det som er gjort i Bergen og Sandvika, er svært konkurransefiendtlig, og bryter fair-play-prinsippet i bransjen. Det er veldig synd, synes jeg. Vi hadde ikke gjort det hadde vi hatt muligheten, og det er jeg fornøyd med. Handelsregler er til for å følges, de er skrevet av en årsak. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Der jeg kjøpte det var ikke spillet stilt ut en gang, jeg bare spurte om de hadde det. Så om det er en sånn voldsom konkurransefordel dette her (når jeg heller ikke nevner navnet på butikken) tviler jeg på. Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøpte meg dt nettopp...Skal spille nå ganske snart Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 noen som vet kor det selges i bergen no? Lenke til kommentar
United79 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte meg FIFA 07 til 360 i Østfold igår. Sto i hyllene til en enorm blodpris: 699 kr. Så da kan dere kanskje tenke dere hvilken butikkkjede det er:) Vanvittig høy pris med tanke på at EA spill er "billig" å ta inn. Uansett, som FIFA fan så likte jeg spillet. Endelig fikk jeg startet sesong i manager mode med det laget jeg ville og ikke et møkkalag i engelsk 3 div som tidligere versjoner. Endret 24. oktober 2006 av United79 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Greit nok at en får kjøpt FIFA, men om noen får kjøpt PES6 så rop ut! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Tipper jeg kan nevne en butikk i Sandvika som selger det idag(eller i morgen kanskje) EDIT: mener da PES Endret 24. oktober 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå