Kimkimsen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Kjøpte meg Fifa '07 idag og det skal nå testes :) Kan komme med en tilbakemelding etterhvert Overdreven bruk av caps i emnetittelen fjerna. Begrens dette i framtida.-ttt Endret 21. oktober 2006 av ttt Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Fint for deg.. Edit: trodde det var for pc. Sry Endret 22. oktober 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Snakker vel om x360 versjonen? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fortell litt om spillet da Gleder meg så sykt Lenke til kommentar
Kimkimsen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 redigerte topic nå, så ja Xbox 360. Glemte å ta det med. Er midt i første kampen nå og prøver å bli litt varm i trøyen. Venne meg til spillet. Spillet skal vel ikke komme før 26. stemmer det? Er ihvertfall i salg på Åsane Senter for de som har mulighet til det Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Litt dumt for Åsane Senter at de ikke respekterer sperrefristen da. Da kan det fort bli lenge til neste gang de får noen go'biter fra leverandørene. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Litt dumt for Åsane Senter at de ikke respekterer sperrefristen da. Da kan det fort bli lenge til neste gang de får noen go'biter fra leverandørene. 7118202[/snapback] Digg for trådstarter da Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spillet er ikke i butikken til Elkjøp på Vinterbro, har ikke engang blitt levert til lageret ifølge kompissen min der. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Som sagt det er ikke lurt dere forteller hvor dere har kjøpt, følger som oftest med et brev fra leverandøren når spillet ankommet butikken når det kan begynne å selges, og med en "trussel" om hva som skjer vist ikke ordre følges Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Som sagt det er ikke lurt dere forteller hvor dere har kjøpt, følger som oftest med et brev fra leverandøren når spillet ankommet butikken når det kan begynne å selges, og med en "trussel" om hva som skjer vist ikke ordre følges 7118374[/snapback] Sjekka litt opp, tror nesten ingen har det spillet yet. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 trådstarter: fortell! hvordan var det? går det greit å bytte spillere med L knappen? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er det kommentatorer på fullversjonen? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Såklart er det det. På alle FIFA-demoene har det jo ikke vært kommentatorer, men på fullversjonene er det det. Lenke til kommentar
Kimkimsen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Kommentatorer er det nok. Gode gamle Andy Grey Spillet er så som så. Er ikke kjempe fornøyd, men kommer nok inn i det etterhvert. Bytting av spillere med L knappen var litt uvant, men det går seg til. Ellers er det jo de vanlige Fifa greiene med at man ikke må være for ivrig på f.eks passningsknappen for da sentrer jo alle spilerene til slutt og alt går til helvete. Blir nok mer Splinter Cell ikveld enn Fifa.. Gleder meg til å få testet S.C :) Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Oi oi oi, må inn der å kjøpe det. Synd eg må vente til neste uke med å kjøpe det Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Masse FIFA 07 på Spaceworld i Ski, Akershus. 360 ja. Tydeligvis noen som er desperate med å få det på hylla... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 fått til noen slags finter? Lenke til kommentar
Kimkimsen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 har aldri vært noe kjempe på Fifa spillene, så tok meg litt tid å komme inn i dette her, men det går greit nå. Scorer mål og vinner kamper Selger spillere og holder styret fornøyd Solskjær fikser seier på overtid, som vanlig Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 "Dette er sesongen" :!: Ikke det helt store fremskrittet i år heller, egentlig. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Litt dumt for Åsane Senter at de ikke respekterer sperrefristen da. Da kan det fort bli lenge til neste gang de får noen go'biter fra leverandørene. 7118202[/snapback] ja de bryr seg ikke mye om sperrefristen for jeg har kjøpt spill der før norsk release mange ganger. Jeg kjøpte faktisk Splinter Cell DA der på torsdag mens andre butikker (også butikker av samme kjede) sa at de ikke hadde det i salg før den 27 oktober. Det gjør ikke meg noe siden jeg slipper å vente like lenge som resten av landet Endret 22. oktober 2006 av lando calrissian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå