Gå til innhold

Fifa '07 i hus ! X360

Kimkimsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

redigerte topic nå, så ja Xbox 360. Glemte å ta det med.

Er midt i første kampen nå og prøver å bli litt varm i trøyen. Venne meg til spillet.

Spillet skal vel ikke komme før 26. stemmer det?

Er ihvertfall i salg på Åsane Senter for de som har mulighet til det ;)

Lenke til kommentar
Som sagt det er ikke lurt dere forteller hvor dere har kjøpt, følger som oftest med et brev fra leverandøren når spillet ankommet butikken når det  kan begynne å selges, og med en "trussel" om hva som skjer vist ikke ordre følges

7118374[/snapback]

Sjekka litt opp, tror nesten ingen har det spillet yet.

Lenke til kommentar

Kommentatorer er det nok. Gode gamle Andy Grey ;)

Spillet er så som så. Er ikke kjempe fornøyd, men kommer nok inn i det etterhvert.

Bytting av spillere med L knappen var litt uvant, men det går seg til.

Ellers er det jo de vanlige Fifa greiene med at man ikke må være for ivrig på f.eks passningsknappen for da sentrer jo alle spilerene til slutt og alt går til helvete.

Blir nok mer Splinter Cell ikveld enn Fifa.. Gleder meg til å få testet S.C :):)

Lenke til kommentar
Litt dumt for Åsane Senter at de ikke respekterer sperrefristen da. Da kan det fort bli lenge til neste gang de får noen go'biter fra leverandørene.

7118202[/snapback]

ja de bryr seg ikke mye om sperrefristen for jeg har kjøpt spill der før norsk release mange ganger. Jeg kjøpte faktisk Splinter Cell DA der på torsdag mens andre butikker (også butikker av samme kjede) sa at de ikke hadde det i salg før den 27 oktober. Det gjør ikke meg noe siden jeg slipper å vente like lenge som resten av landet :thumbup:

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...