LilleMorris Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei jeg har et lite hjemmenettverk hvor jeg har en Western My book ekstern harddisk koblet til en stasjonær PC.Jeg har delt flere mapper og den eksterne harddisken på den stsjonære PC`en.På min bærbare PC har jeg full tilgang til mappene men den eksterne harddisken ser jeg kun i utforskeren.Da jeg satte opp nettverket fungerte det også med den eksterne harddisken men etter en stund så fikk jeg ingen tilgang.Har ikke gjort noe spesielt som jeg vet om men automatisk oppdatering står på.Har prøvd å slå av brannmurene på begge maskiner uten at det hjalp.Hver gang jeg prøver å klikke på den delte harddisken får jeg en feilmelding: Serveren har ikke nok lagringsplass til at denne kommandoen kan utføres. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? AH Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har akkurat det samme problemet... Så om noen vet hadde det vert kjekt å vite (Prøver ikke å stjele tråden din LilleMorris) Lenke til kommentar
LilleMorris Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei er det ingen som har noe forslag til hjelp her? AH Lenke til kommentar
TRL Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei er det ingen som har noe forslag til hjelp her?AH 7151812[/snapback] Jeg har også samme problemet. Noen disker kan jeg dele, andre ikke... Snålt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå