Kyera Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, trenger hjelp av folk som har gjort dette litt flere ganger en meg. Måtte kjøpe nytt skjermkort (NVIDIA GeForce 7600 GS) da det gamle røyk. Gjorde akkuratt som de sa i butikken. Satte inn kortet, avinstalerte gamle drivere og lasta ned/insatlerte nye drivere til kortet. Hørtes enkelt å greit ut, men ting er vel aldri så enkelt er det vel Det beste bilde får jeg ved 1280 x 1024 (32bit) (75Hz), men selv da har bildet masse iriterendes striper. Ellers "skjelver bildet" på de andre instillingene, kort og godt, ikke noen bra grafikk. Spill fungerer ikke som de skal og har elendig grafikk. Selv om de lovet at dette kortet var bedre en det gamle (RADEON 9700 PRO). Lyden har blitt skurrette også... Sikker på at det er flere der ute som, som meg ikke har fått til dette på første forsøk. Har dere tips/råd til hva som kan være feil? PS: PC`en min har noe sånt som Processor: Intel Pentium 4CPU 2,80 GHz Processor speed: 2,73 GHz memory(RAM): 1024 MB om det skulle bety noe... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, trenger hjelp av folk som har gjort dette litt flere ganger en meg. Måtte kjøpe nytt skjermkort (NVIDIA GeForce 7600 GS) da det gamle røyk. Gjorde akkuratt som de sa i butikken. Satte inn kortet, avinstalerte gamle drivere og lasta ned/insatlerte nye drivere til kortet. Hørtes enkelt å greit ut, men ting er vel aldri så enkelt er det vel Det beste bilde får jeg ved 1280 x 1024 (32bit) (75Hz), men selv da har bildet masse iriterendes striper. Ellers "skjelver bildet" på de andre instillingene, kort og godt, ikke noen bra grafikk. Spill fungerer ikke som de skal og har elendig grafikk. Selv om de lovet at dette kortet var bedre en det gamle (RADEON 9700 PRO). Lyden har blitt skurrette også... Sikker på at det er flere der ute som, som meg ikke har fått til dette på første forsøk. Har dere tips/råd til hva som kan være feil? PS: PC`en min har noe sånt som Processor: Intel Pentium 4CPU 2,80 GHz Processor speed: 2,73 GHz memory(RAM): 1024 MB om det skulle bety noe... 7117590[/snapback] Hvor mange watt er Strømforsyningen? Lenke til kommentar
Kyera Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 har ikke peiling, hvordan finner man ut det?] Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 det er sikkert en klistrelapp på psuen! den er plassert øvers i kabinettet, der strømmen går inn og ut Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Det nye kortet trenger vel ekstra strøm. Sjekk om du har tatt i strømkabelen. Endret 22. oktober 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Kyera Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hmm, skal skjekke, men trur jeg tok i de riktige strømkablene og alt. Håper ikke kortet trenger mer strøm en det strømforsyningen min har. Får uansett gratis hjelp fra butikken som jeg kjøpte kortet av nå så da trur jeg jeg lar dem overta. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå