Instigator Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har satt opp en maskin uten til knytning til et domene. På denne maskinen har jeg lagt til brukere, som har profile path på en annen partisjon enn systemet (c:). Men for at Mine dokumenter ikke skal bli borte i en eventuell krasj på logout så redirecter jeg den rett til partisjonen med profilen. Problemet kommer med at når en bruker logger inn, så blir jo profilen kopiert til c:. Dette er inklusive "Mine dokumenter". Men hvis noen lagrer noe i Mine dokumenter, så lagres dette rett på partisjonen med profilen, og ikke i mine dokumenter på c:. Når de da logger ut og profilen på den andre partisjonen blir oppdatert med profilen på c:, så blir også Mine dokumenter oppdatert. Og det vil jeg jo ikke, fordi Mine dokumenter som ligger på c inneholder jo ikke den filen som de lagret. Og når den skriver over Mine Dokumenter på den andre partisjonen, mister de filen de har lagret. Hvordan kan jeg hindre Mine Dokumenter i å bli kopiert til profilen på den andre partisjonen ved utlogging? Finnes det noen policy for dette? Fant en policy, men det gjaldt andre veien, og fungerte heller elendig. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Fant løsning... Satte om en registersetting for hvor default profilen skulle være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå