SupremeX Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Jeg installerte ny skjermkortdriver (FW 91.47) til mitt 6800GT i går, etter noen problemer med den gamle (FW 91.31). Problemene var da at skjermen fylte seg med artifacts hvis jeg minimerte et spill (Live For Speed). Så oppdaterte jeg driveren da, til 91.47, men nå har jeg artifacts i BIOS og ved POST, og Windows nekter å loade... Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd her? SupremeX Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Jeg installerte ny skjermkortdriver (FW 91.47) til mitt 6800GT i går, etter noen problemer med den gamle (FW 91.31). Problemene var da at skjermen fylte seg med artifacts hvis jeg minimerte et spill (Live For Speed). Så oppdaterte jeg driveren da, til 91.47, men nå har jeg artifacts i BIOS og ved POST, og Windows nekter å loade... Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd her? SupremeX 7117557[/snapback] kommer du inn i safe mode da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Nope... Maskinen dør helt når jeg er forbi POST, akkurat når harddisken skal begynne å jobbe, så stopper det. F8 er umulig å trykke på... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Nei har du sett. Det var visst grafikkortet denne gangen også. Faens dritt, samme skjedde med det forrige 6800GT'et jeg hadde, og nå streiker det "nye" også... Mitt gamle MX420 får duge inntil Netshop finner en løsning på problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå