-Lasse Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei. Jeg har ei maskin som jeg gjærne ville stilt tilbake i tid, men jeg finner ikke fram i kontrollpanel lenger. Kan noen hjelpe meg med det? Altså da mener jeg og stille klokka og datoen lenger bak i tid på en måte. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ingen som vet? hadde vært kjekt å vite siden det må gjøres idag. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 dobbelklikk på klokka i hjørnet Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, jeg formulerte meg litt dårlig tror jeg..du svarer jo på spørsmålet mitt, men jeg mente det ikke sånn. Det er at det har kommet mye tull på pc'en og den er i ferd med å streike. Men det skal gå an og på en måte "spole" tilbake tiden på pc'en så den tror det var for eksempel to uker siden.. Noen som skjønner.. var litt vanskelig dette. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 fant det ut et annet sted BTW dette jeg mente start -> programmer -> tilbehør -> systemverktøy -> system restore Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) start - alle programmer - tilbehør - systemverktøy - systemgjenoppretting edit: hehe, slått på sekundet Endret 21. oktober 2006 av awesom-o Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 HAHA , var rett før deg, men uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå