AMD89 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hei jeg får ikke spillt cs og Need for Speed™ Most Wanted har dette systemet så det burde gå når jeg spiller Need for Speed™ Most Wanted så kommer det førs etter 30 min : CPU AMD 4400 X2 : RAM corsair Corsair TWINX2048-3500LLPRO DDR 2048MB Kit w/two matched, CL 2-3-2-6-1T, 437Mhz : HK DFI ultra-d (939) : psu 700w : hd raptor 75gig jeg mener jeg har hørt at det er no X2 Optimization eller no som kan fikse dette ? veit dere om hvor jeg kan finne dette ?? Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 ingen som vet ?? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) På denne siden finner du driverne =) Du skal installere: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor Driver. Altså denne. Edit: Om ikke det gir resultater kan du prøve denne. Edit2: Om ingen av de ovennevnte forslagene funker kan du prøve å disable den ene kjernen manuelt. Det gjør du ved å gå til oppgavebehandling --> finne exe fila til spillet du kjører --> høyre klikk på den --> trykk set affinity --> så tar du vekk haken fra cpu 0 eller 1. Mvh Rikkely Endret 21. oktober 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har du antivirus eller lignende som kansje har conflikter med spillet? Selv har jeg Nod32 og har opplevd blandt annet at Joint Task Force ikke vil starte med Nod32 aktivert da Nod32 bruker lang tid på og scanne arkivformatet til Joint Task Force filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå