bergangster Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tiden er inne for å kjøpe en ny laptop, denne gangen en ultraportabel. Feilkjøp skal man selvsagt ikke ha noe av, og i den anledning kryper jeg til korset og innser at jeg er håpløst utdatert på datafronten og ber om deres hjelp... ;-p Krav *Ultraportabel *1GB RAM *Core2Duo *ATI/nVidia-grafikk - IKKE noe Intel GMA 9x0 integrerte greier! Den som virker å passe mine krav best er Dells X1 m1210 - men så er jeg skeptisk til Dell av diverse grunner (som sikkert er like utdatert) Tidligere så jeg på Asus' W5 (var det ikke dét den het?) men skrinla av en eller annen grunn den. Det jeg ser etter er strengt tatt en utgave av den maskinen med oppgradert prosessor og bedre skjermkort. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tror nok Dell XPS M1210 er mest aktuell her ja. Ser heller ingen grunn til hvorfor du ikke skal velge Dell! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) edit: never mind. fjern denne posten. Endret 21. oktober 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Så Dellen er den eneste 12" uten onboard grafikk? Er det riktig? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Som selges i Norge er den nok det ja... Jeg er dog ikke helt sikkert, men ganske sikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå